Pagina 1 din 2 1 2 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 12

Subiect: Noi potentari pentru cazarma / New buffs for the Barracks

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari

Noi potentari pentru cazarma / New buffs for the Barracks

Trebuie sa postam si in engleza sau este de ajuns in romana ... ?

Cred ca sunt in asentimentul tuturor jucatorilor cand spun ca ar fi bune niste potentari mai bune pentru cazarme, si care sa tina macar 12 ore.

Potentarile 3x mie deja mi se pare ca nu mai sunt de ajuns.

Asa ca, propun implementarea unor potente noi, 4x sau chiar si mai mari, de 12 ore macar care sa poata fi folosite pe oricare dintre cazarme, cat mai repede cu putinta !

One suggestion that i;m sure everyone will agree to, is to have as soon as possible new and powerful buffs for the Barracks.

3x is not enough anymore, and we only have buffs that are 4x but last only 1 hour!

Please consider implementing Barracks buffs with 4x or 5x and to last minimum 12 hours !
    Even with the level 6 barracks is still a pain considering the high amount of XP needed to raise one level, not to mention the new adventures !

Oh yes.
    Forgot to mention, it would be best to be able to create them or something, not buying them with gems !
    Adding them only with gems, wont help a lot of people so...

P.S:

Indiferent de ce va crede sau spune cineva, singurele motive pentru care incerc sa postez si in engleza sunt ca nu stiu daca ne ia cineva in seaman posturile daca sunt facute in limba romana si ca, poate, in engleza va atrage atentia mai repede cui trebuie, de cand nu mai este Imtia !
    Ultima modificare făcută de Synister; 22.11.2015 la 13:15.

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    Ar fi bine...

It would be nice...

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    + 1

Data înscrierii
    Locație
    mioveni
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    1 pro

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    Este nevoie de noi potentari pentru cazarmi, care sa acopere deficitul mare de timp.

It is great need of new buffs for barracks to cover the huge time deficit.
    Ultima modificare făcută de angiluk; 22.11.2015 la 13:51.

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    Foate buna sugestia; ar augmenta economia jocului si ar optimiza folosirea timpului jucatorului!

Very good suggestion; it will augment game economy and will optimize time management!
    Ultima modificare făcută de Desertaciune; 22.11.2015 la 13:52.

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    yeah it would be great to have at least a x4 buff for the barracks since now with the new army it requires so much time to build up the army.

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    ar fi o idee exceptionala sa puna potentile x4 ori x5

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    I'm sure new military buffs (> x4) have already been planned for the future, what with doubling the need for them and the scarcity of specific collectibles, so we're all expecting them with bated breath.

Data înscrierii
    Posturi
    Lume
    Limanul cu stejari
    It's a good idea.

Besides that, i see a drop in the number of all island collectibles, for example today there's only 10 pieces to collect. Where are the days when they were at least 25-30 pieces available.
    Also, in the last days i see a drop in the quality of buffs discovered by our Lucky Explorers ( maybe it's only "my" luck ) but i can presume that the game developers are droping the chances of finding/creating buffs.

Thank you
    Ultima modificare făcută de N3OGeorgy; 22.11.2015 la 16:29.

Răspuns la subiect

Permisiuni postare

• Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita posturile proprii

Ubisoft utilizează cookie-uri pentru a se asigura că dvs. beneficiați de cea mai bună experiență pe site-urile noastre. Prin continuarea utilizării acestui site, vă exprimați acordul cu privire la aceste cookie-uri. Găsiți mai multe informații în secțiunea politica de confidențialitate.