cei care mai vad filme sa posteze aici filmul si parerea lui
21 and over - nota 9 ... e in genul hangover
now you see me - nota 10, recomand sa il vedeti la cinema
Versiune printabilă
cei care mai vad filme sa posteze aici filmul si parerea lui
21 and over - nota 9 ... e in genul hangover
now you see me - nota 10, recomand sa il vedeti la cinema
Game of thrones (serial) - nota 10000000000000, recomand
Vikings (serial) - asa si asa, incearca ceva de la Spartacus dar nu prea le merge, dar daca ai timp de un sezon cu 9 episoade si nu ai ce face mai bine...vizionare placuta
Iron Man 3 - recomand, din partea mea nota 10
Hummingbird - recomand, celor care le place de Jason Statham cum joaca filme.
Star Trek Into Darkness - mai reusit a fost primu dar si asta merita vizionat
Jack the Giant Slayer - frumusel filmuletu, efectele sunt ceva, povestea interesanta, poate fi vizionat cand ai chef de un film
Oz: The Great and Powerful - sincer mi se pare o porcarie, putea sa faca mult mai multe in acest film
Parker - idem "Hummingbird"
Hansel and Gretel: Witch Hunters - interesant filmul, merita vazut, eu astept si continuarea
A Good Day to Die Hard - nu prea e cine stie ce fata de celalalte filme, dar mie imi place de Bruce Willis
Gangster Squad - interesant filmul, recomand daca va plac filmele cu gangster
The Last Stand - frumos filmul, tot farmecul il face Arnold Schwarzenegger
Welcome to the Punch - nota 8-9, este de vazut, doar atat pot spune :P
Parker nu prea a fost grozav nota 7 sa zicem
recent la cinema -Man of Steel, sunt multumit, efecte incredibile, scene care trec repede comic book style (foarte misto), si in sfarsit dupa atatea filme a invatat superman sa poarte chilotii sub costum:))
The Place Beyond the Pines - un film foarte adanc centrat pe comportament uman dus la extreme din cauza disperarii...bla bla bla, e foarte bun.
Pineapple Express - nu e nou si multi l-ati vazut poate, este una din cele mai bune comedii din ultimii ani, am ras cu lacrimi.
Hansel & Gretel: Witch Hunters - nu e gen fairy tale bullshit ce apar recent de la Hollywood, bate spre stilul filmului 300, actiune, masacru, o adaptare moderna a celor doi frati pe care-i stim toti. Nu e rau deloc, dati-i o sansa...
Jack the Giant Slayer - am adormit la el, nush ce sa zic
Man of Steel - nota 9
The Place Beyond the Pines - nota 9.5
Pineapple Express - nota 10
Hansel & Gretel... - nota 8
Jack The bla bla - nota 6.5
Enjoy!
P.S. Green, demult cochetam cu ideea la Now You See Me, nu eram sigur...cu siguranta ma voi uita.
Hangover 3 o porcarie de film..nu se compara cu 1 si 2 - nota 5
Lone Ranger - nota 10 plus, foarte misto merita vazut
Pacifim Rim merita vazut
Oblivion placut!
Thor 2 la cinema , merita
We're the Millers.......nota 9,5 prea comedie:))
The Great Gatsby un film de nota 100 :> Cel mai bun film romantic vizionat de mine , multa pasiune :> merita vizionat
Aş da un mare plus filmului Pasărea spin (The thorn birds) realizat după romanul omonim scris de Colleen McCullough.
E făcut acum câteva decenii, dar merită toată atenţia.
Desigur, recomand să citiţi cartea mai întâi :) Puţine filme ating calitatea cărţii pe care o ecranizează, iar acesta este unul dintre ele.
Insidios 1 si 2 . The Conjuction , super scarry :> apoi The Hangover 1,2,3 super seria .
the hunger games 1,2 merita vazute.
Ride Along :)
I Frankenstein 2014 , destul de bun .
Rush , genial filmul .