Avand in vedere ca nu a deschis nimeni asa ceva , deschid acest topic deoarece nu sunt multumit de noul sistem de lupta ! E dezamagitor .
Doresc si alte pareri ale altor colegi !
Versiune printabilă
Avand in vedere ca nu a deschis nimeni asa ceva , deschid acest topic deoarece nu sunt multumit de noul sistem de lupta ! E dezamagitor .
Doresc si alte pareri ale altor colegi !
daca va conta in vreun fel, nici eu nu sunt de acord cu sistemul propus...
Nici eu nu sunt de acord cu noul sistem de lupta! Sper ca va conta parerea noastra!
nu sunt de acord nici eu si cred ca noul sistem va reduce numarul jucatorilor
Mie unul imi place viitorul sistem doar ca mai trebuiesc unele modificari. Nu credeti ca e cam exagerat 1-X ?..., adica o sansa intre 10-20% de a lovi cu 1 damage. In plus, pe tsotesting erau o multime de erori atunci cand am testat eu. Voi reveni cu alte comentarii cand se vor remedia erorile de pe test.
nu cred ca este nimeni de acord cu noul sistem si ca atare nici eu nu sunt de acord cu asa ceva
Noul sistem de lupta are urmatoarele dezavantaje (daca va ramane in varianta de pe serverul de test):
-simulatorele si ghidurile sunt inutile
-nu se pot crea simulatoare care sa fie cat de cat exacte (sansa de 1-X este absurda) ,deci : bataliile devin impredictibile (inclusiv blockurile)
-recrutii devin inutili si tot sistemul de productie al jucatorilor va fi dat peste cap atat din cauza schimbarilor unor timpi de productie ,cat si din cauza faptului ca multe cladiri in care s-au investit resurse importante devin inutile (ex interminabilele de cupru nu mai au valoare)
- timpul de productie la arme avansate este urias, lootul la aventuri este nerentabil (reamnitesc ca nu se vor mai da arme in loot). Daca produci singur damascene, un singur ciclu de productie dureaza 58 minute. Avand in vedere ca vei pierde eliti in aventuri, inseamna ca iti va lua 2 luni sa te refaci (recrutii nu mai merg)
Etc ( nu mai zic si altele ca ma lungesc)
Avantaje:
- nici unul
- n-ai sa vezi
- ai vrea tu
O zise Cap destul de bine... Poate ar fi interesant pentru BlueBytes ca devine absolut inutil sa ai cont premium si sa faci investitii in nestemate in conditiile in care nu iti mai aduc niciun avantaj. Recte - daca faci o aventura la saptamana (asta in cazul fericit in care gasesti coechipieri cu care sa faci o aventura mai acatarii), nu inteleg la ce ar folosi contul premium pentru 50% din loot. Investitiile in diverse cladiri, gen mori de apa, mine interminabile de cupru, silozuri avansate, sunt inutile pentru ca degeaba faci multa populatie daca nu reusesti sa faci arme pentru a o trimite in aventuri.
Asadar noul sistem, pe langa dezavantajele subliniate deja de Cap, cred ne va ajuta sa ne lasam linistiti de acest joc si facem altceva cu timpul nostru. Multumim BB daca decizia va fi de a merge pe aceasta linie!
__________________________________________________
PS - Poate primim si noi aici un raspuns despre ce se decide pana la urma de catre echipa BlueBytes. Sa stim ce facem mai departe, nu de alta! Pentru ca pana nu se stabileste ca sistemul va fi modificat intr-un mod care sa nu afecteze atat de drastic modul de joc, nu prea imi vine sa mai fac nimic...
Subscriu la deficientele constatate de CapDeDuda.
Schimbarea sistemului de lupta va face jocul mai neatractiv, cu probabilitatea ca multi jucatori de lvl. mare sa-l paraseasca. Problema dezvoltarii va fi atat pentru jucatorii care au investit nestemate, deoarece vor trebui sa reinvesteasca, cat si pentru jucatorii care joaca fara, care se vor dezvolta extrem de greu - loot-uri mai slabe, pierderi mari până la dezvoltarea lanțurilor de producție pe arme grele.
Nici eu nu sunt de acord cu noul sistem subscriu ce spun colegi de mai sus .
Urasc noul sistem de lupta.
M-am jucat un pic cu sistemul pe servarul de testare si e chiar naspa! nu stiu ce randament o sa dea la nivel global dar nu ma incanta deloc ceea ce va urma! cine stie poate ca insula mea va ramane parasita!
Aiurea de tot noul sistem, In loc sa aduca inbunatatiri e din ce in ce mai rau
Sper din suflet sa nu se implementeze, este dezastru..absolut inutil...decat, daca ideea este sa ne faca sa il parasim de buna voie si nesiliti..pt ca sigur va fii pustiu...Cred ca 80 % din cei ce stiu despre acest sistem sunt 100% contra, noi speram sa nu se implementeze totusi...inca un contra si de la breasla noastra, majoritatea....
Aveti o groaza de jocuri de unde sa va inspirati ca sa introduceti un nou sistem de lupta , nu stiu de unde naiba va vin ideile astea ! O sa mai ramana BB si MOD sa joace !
Desi, tinand cont ca UBI este o corporatie (...bani) si ca parerea noastra (...bani) nu prea conteaza (...bani) eu unul nu sunt de acord cu noul sistem. Intr-un timp UBI devenise o companie care (cat de cat) tinea cont de parerea clientilor a.k.a jucatorilor (...bani), dar incet se indreapta catre titlul pe care il tine cu brio o alta mare corporatie din industria gaming-ului, adica Cea mai urata companie (...bani).
In concluzie, sunt total contra.
Multi jucatori vor renunta la acest joc daca se va implementa noul sistem, eu ma numar printre ei. Scopul unui joc este sa te faca sa te simti bine, sa te relaxeze, nicidecum sa-ti produca nervi si insatisfactii, ori noul sistem de lupta chiar asta face acum !!
Si ca sa parafrazez o reclama ... atunci unde e progresul???
Propunerea mea este urmatoarea:
- lasati toate elementele jocului existente asa cum sunt acum, astfel si jucatoriii de lvl mai mic vor beneficia de aceleasi conditii sa atinga lvl 50 (efort de implementare zero)
- ridicati level cap la 55 sau 60 (se poate face in trepte, intai 51, peste un timp 52 etc)
- jucatorii de lvl 50 si peste vor primi in continuare monede stea ca recompensa la aventuri si eventual nu vor primi arme
- jucatorii de lvl 50 si peste vor primi xp doar din terminarea misiunilor principlale si secundare
Un lant de misiuni bine gandit poate vitaliza orice sectiune a jocului se doreste, de exemplu:
- terminati 10 aventuri coop de 3 jucatori
- terminati 10 haiduci pierzand max 1000R in total (sau max 100 in fiecare)
- produceti 20k otel
- produceti 1k tunuri si 1k tunari .....
Pentru a promova in lvl jucatorul sa fie nevoit sa termine 80-90% din misiuni (de ex 9 din 10 - se regleaza din xp).
Efortul de implementare este minim, iar consecintele previzibile: nu se vor pierde jucatori de lvlv sub 50 si se vor activa o parte din jucatorii de lvl 50 care actualmente duc lipsa de obiective.
Nici eu nu sunt de acord cu aceasta schimbare. Sper sa se gandeasca mai bine inainte de a lua o decizie si sa tina cont si de parerile noastre avand in vedere
ca suntem jucatori vechi.
Cu siguranta jucatorii asteapta schimbari intr-un joc, dar cele propuse, mie nu imi plac.
Sunt de acord cu stimularea productiei de arme (sabii fier, sabii otel, arbalete, sabii damascene si tunuri) dar daca recrutii devin inutili prin schimbare (dmg foarte mic) atunci lantul de productie sabii bronz (de baza acum) va deveni inutil, iar eu personal nu sunt incantat sa renunt la ceva ce am construit pana acum.
Din punctul meu de vedere, distribuirea aleatorie a taberelor in aventura facea fiecare aventura unica si incitanta, cei ce gandesc puteau calcula blocaje la fiecare sector, la fiecare aventura, iar ceilalti o luau tabara cu tabara. A, da, se spunea ca nu se agreaza blocajele... Am facut zeci si zeci de Fiii stepei doar pentru ca aveam posibilitatea de a face multe blocaje acolo (ca doar nu pentru loot-ul de doi lei :D )
Vor bani mai multi si daca asa isi vor atinge tinta o vor realiza. Eu nu cred ca va conta parerea noastra . Sincer, ma bucur, ca voi avea cel mai bun motiv sa scap de jocul asta care imi acapareaza prea mult timp. Sa bage odata sistemul asta nou , PVP, ABS.ESP, sau ce vor mai baga sa imbunatateasca jocul.
In sfarsit noutati despre sistemul de lupta - acum sa vedem pe serverul de test cat de bune sunt modificarile aduse si daca reprezinta un plus de atractivitate pentru noi, jucatorii!
update despre pvp puteti vedea aici - youtube.com/watch?v=iTfKxzlCdDE
Subscriu si eu la parerea generala
Complet neatractiv, complet ne necesar, complet gandit/facut aiurea...
Eu de joi pana acum am facut 2 aventuri mari si late, de 1 player, doar ca sa vad noile looturi.... care au fost complet dezamagitoare.
De apucat de aventuri in situatia prezenta nu am nici o tragere de inima. Cum sincer, de cateva luni mi-a cam pierit cheful sa fac aceleasi aventuri.
Dar, in situatia actuala, sunt printre cei care sustin ca NU trebuia implementat asa ceva, si recunosc, mi-a scazut mult de tot cheful de Settlers Online (din pacate..:( )
subscriu si eu. e un dezastru. parca toate masurile sunt luate de unul care no jucat jocul asta nici un minut.