PDA

Arată versiune întreagă : Strategie militara



spadacin
24.03.2013, 23:05
Am cateva propuneri referitoare la desfasurarile luptelor, la partea armata carevasazica...
1 - Ar fi minunat daca am putea individualiza generalii, iar aici nu ma refer la nume, desi s-ar putea face si asta... Un sistem de acumulare experienta sau, mai simplu, de nivel ar dinamiza luptele: faci 100 victorii cu generalul primesti 1 aptitudine (2 trupe in plus, damage marit la lupta - care oricum e aproape inexistent acum, etc.); alegi intre cele cateva optiuni de upgradare general, esti mai atent cu un general sau altul, te arunci mai des in sistemul de aventuri, etc. Se poate chiar face un sistem de medalii: Printul intunericului (ai pierdut total 5000 recruti), Domnitorul sangeros (ai terminat 100 aventuri) etc.

2 - E o misiune in care trebuie sa pierzi maxim 500 recruti/aventura! Nu tin scorul exact, uit numarul ca am 3 beri la bord si e seara tarziu... nu-mi ramane decat sa derulez luptele care merg ff incet si sa numar ca la scoala: 1 recrut, 2 recruti minus 15...! Solutia: un sistem de contorizare pierderi armate ca un index rapid la fiecare link sau fiecare aventura - direct pe ferestruica aventurii din colt dreapta jos.

3 - Fratilor si surorilor, stiu ca grafica nu face strategia, dar desfasurarea luptelor e greoaie, cu mult text, nu are butoane de start/oprire/derulare rapida, se poate optimiza si, de ce nu, chiar schimba intr-un modul mai performant care sa nu manance resurse, ca asta e principala problema de server.

Chaz
25.03.2013, 13:35
Da, de acord cu tine. Un sistem gen ''trophy'' ar fi bun venit. Ca si in alte jocuri, acumulezi experienta purtand lupte, aventuri, etc.E ok, acumlezi puncte XP doar pentru avansarea in level, dar nu si avansarea in noi tactici de lupta, noi recruti bonus...Ceva de genu : porti batalii, le castigi, noi recruti se alatura fara ca tu sa fii nevoit sa-i recrutezi.

BB_Yahsa
20.05.2013, 12:41
Mulțumim pentru idei, în măsura în care sunt aplicabile, ele pot fi introduse în joc!

tuspic
26.06.2013, 16:51
Ar mai fi de complectat faptul ca nu am gasit , la personaje ( de ex : caine de paza ) , la cine sau ce este vulnerabil , la cine sau ce este rezistent !
In acest context imi este greu si anevoios sa-mi fac propria strategie , fiind oarecum nevoit sa fac aventurile cu ghidul in fata !

gnom
29.06.2013, 08:55
Ar mai fi de complectat faptul ca nu am gasit , la personaje ( de ex : caine de paza ) , la cine sau ce este vulnerabil , la cine sau ce este rezistent !
In acest context imi este greu si anevoios sa-mi fac propria strategie , fiind oarecum nevoit sa fac aventurile cu ghidul in fata !

caine de paza = cavalerie

nu e rezistent sau vulnerabil la ceva, sistemul de lupta se bazeaza pe puncte, e aritmetica pura

o unitate are atac x si viata y, cand e atacata se scade din viata y atacul x al unitatii care o ataca.
mai sunt si alte chestii in sistemul de lupta, dar in general cam acesta e principiul

daca stii engleza, vezi aici descrierea completa:
http://settlersonlinesimulator.com/dso_kampfsimulator/ro/kampfsystem/

tradusa, vezi in rubrica "ghid, tactici si altele de la jucatori..."