PDA

Arată versiune întreagă : Noi sugestii in evolutia jocului



angiluk
22.06.2015, 17:49
Deschid aceasta tema noua in speranta ca vor participa cat mai multi jucatori cu propuneri si idei noi de joc in vedera unei evoutii a jocului cat mai intersanta si mai buna in care sa mentina interesul jocului si pe viitor.
Voi face eu primul pas in postare urmatoare cu sugestii si idei de a oferii un nou scop care sa mentina interesul pt urmatorii 2-3 ani, cel putin asa cred.

angiluk
22.06.2015, 18:49
Am observat in ultima perioada ca tot mai multi jucatori se lasa de acest joc, am analizat putin situatia si am ajuns la concluzia ca le lipseste in acest joc un nou scop/tel care sa le starneasca un destul de mare interes si incontinuare, fiindca oricat de mult ai fi pasionat de anumite aspecte ale jocului la un momendat te plictisesti, exemplu aventurile......aceleasi loot-uri, ghidurile se stiu aprope pe derost, resurse sau adunat cu nemiluita si nu mai ai ce face cu ele....in concluzie monotonie totala.
Dezvoltatorii au inteles acest lucru si au venit cu ceva nou si anume expeditiile. Ok si expeditiile chiar daca ar fi motivante sa le faci la un momentdat te vei plictisi de ele la fel ca si la aventuri ...... deaici am si ajuns la concluzia ca jocului ii lipseste un nou scop principal care sa motiveze si de-aum incolo de a face aventuri si expeditii fara sa mai intervina plictiseala, monotonia, rutina, etc.

Sugestia mea este ca jocului ii trebuiesc 2 cladiri noi, una pe partea religioasa(sa zicem templu) si alta pe partea stiintifica(sa zicem universitate), cladiri care ar necesita planuri ce trebiusc procurate prin jucarea atat a aventurilor cat si a expeditiilor. Planurile care trebuiesc gasite la aventuri sa se numeasca planuri de arhitectura iar planurile ce trebuiesc gasite la expeditii sa se numeasca planuri de constructie, fara ambele planuri nu poate fi construite cele 2 noi cladiri.
OK, am gasit un nou scop pt joc dar inacelasi timp si motivatia de a face expeditiile care la momentul actual nu atrag pe nimeni si totodata mentinerea interesului de a face incontinuare aventuri, dar...... lucrurile nu se opresc aici. Degeaba am creat acest scop daca nu le gasim un scop si acestor noi cladiri, iar partea frumoasa vine de la aceste doua noi cladiri. Fiecare noua cladire poate fi inbunatatita pina la un anumit level(eu propun doar 3 nivele care vor debloca anumite facilitati o data cu cresterea in level), tot prin planuri dar mai avansate(exact ca si nivelul cladirilor...dar cu o anumita denumire care sa reflecte nivelul cladirii ce poate fi construit)aceste planuri mai avansate pot fi gasite tot prin a face aventuri si expeditii...deci se va mentine ineresul constant pt aceste sisteme de lupta. Aceste planuri trebuiec gasite pe bucati. Ca sa poti construi templu sau universitatea trebuie sa gasesti planurile care sunt ca un puzzle....depinde de dezvoltator cate vor sa fie sau cat de greu sau de usor se pot gasi in functie de nr lor, 6-9-16-20 de bucati de planuri care sa formeze puzzle-ul cu cladirea respectiva.

Care este scopul acestor noi cladiri???
Propunerea mea este ca aceste cladiri sa ofere anumite, bonusuri prin procentaje si sa mearga pe sistemul de potentare(adica investesti potentari care necesita resurse pt a fi create), exact cum este golem-ul la eventul de halloween. Fiecare nivel de cladire(nivelul cladirii poate fi inbunatatit prin gasirea altor planuri mai performante) deblocheaza alte potentari ce ofara avantaje pentru alte aspecte ale jocului.

Care este principiul de functionare a acestor cladiri???
Atat Templu(pe partea religioasa) cat si Universitatea(pe partea stiintifica) vor merge pe acelasi principiu de a oferi bonusuri dar fiecare pe semnificatia lor. Ele vor oferi cate 3 categorii de potentari a cate 3-5 -7(depinde cate vor dezvoltatorii sa faca pe fiecare categorie) categorii care se deblocheaza cu alte planuri de cladiri mai bune.
ex: in prima categorie de potentari am disponibile 3-5 locasuri unde aduc ofrande, adica pun potentari....iar fiecare locas din acea categorie imi ofera anumite bonusuri pe anumite aspecte ale jocului, bonusuri care la randul lor pot fi si ele pe nivele de a oferi 10%-20%-30% mai multe avantaje, exact ca la golem-ul de halloween .....iar aici dezvoltatorii pot inventa zeci de potentari pt zeci de aspecte cum ar fi productie mai mare la un anumit tip de cladire, sau mai multel cladiri ori un anumit lant de productie, timp mai mare la potentari, procentaj mai mare de a gasi granit, mai mult granit sau o alta resusrsa in recompensa, loot cu resurse mai multe, refil mai mult, boabe mai multe, procentaj mai mare de a gasi cladiri, aventuri, productie mai rapida la mai multe cladiri, scurtarea timpului de productie pt anumite tipuri de cladiri sau anumite productii, etc......la universitate de exemplu sa fie potentari care sa imbunateasca calitatea armelor care la randul lor soldatii au eficienta mai buna in lupta, procentaj de a gasi planuri in expeditii si aventuri mai mare, si multe multe alte aspecte....in concluzie cam cum sunt abilitatile exploratorilor si a geoloilor.
Am dat doar cateva exemple pt ce pot fi create aceste potentari, potentari care la randul lor fiecare potentare necesita anumite 3 tipuri de resurse pt a fi create...iar aceste potentari ca sa fie create trebuie sa acopere toata gama de resurse din acest joc in functie de categoria din care fac parte, incepiand de lalemn de pin, paine bautura, carbune, etc si pina la praf de pusca, titan, care, chiar si arme.

Cu acest nou scop cred ca se va mentine incontinuare un interes pt joc, ce angreneaza la un loc aventurile, expeditiile si comertul, o relansare din punctul meu de vedere al jocului.

Este o cu totul altfel de propunere fata de ce am mai vz pe forum, dar care cred ca urmareste la fel de bine tematica jocului. Nu trebuie luata varianta propusa de mine ci doar ideea de baza. Sunt mai multe idei de joc in aceasta propunere care voi dezvoltatorii puteti sa le dezvoltati dupa cum credeti ca este mai bine. Dupa parerea mea jocului ii lipseste un nou scop care sa mentina interesul pt joc asa cum a facut-o si pina la un anumit timp....... iar scopul ales trebuie sa ia in calcul si expeditiile fiindca acum au un mare insucces.

Cu respect, va urez succes in dezvoltarea jocului si pe mai departe....idei aveti de unde alege !

crash
22.06.2015, 19:34
buna ideea dar eu nu vreau sa astept 1 an dupa schimbari ... uite , ca sa nu fiu carcotaj o sa las si eu niste idei :)
jocul asta are o anumita linie si deja datorita schimbarilor din ultima vreme s-au abatut de la ea si au cam pierdut jucatori
sa raspundeti sincer la urmatoarele intrebari :))
1. va mai amintiti impactul pe care l-au avut ”croitorasii” pe server ? cat de mult a crescut activitatea ?
2. cate ”mary cea salbatica” a-ti facut pana acum ? eu o singura data (de palmares)
3. daca s-ar introduce in recompensa ei o cladire rara (vila inghetata, siloz x3 , moara de apa , etc) cu o rata ok de drop (sa zicem 10 %) cum ar fi ? eu unul as face aventura aia :))
4. la pierderile pe care le are ... oare faceti fata cu sb, sf , paine , bautura ? eu unul nu

Daca analizam cat timp le-ar lua sa schimbe recompensa :) o luna cu indulgenta ar fi suficient si o sa avem din nou activitate.

5.cum ar fi daca la acelasi tip de aventuri (pierderi mari ) s-ar introduce ”mortar” ... apoi s-ar debloca lvl 6-7 la cladiri ( o sa spuneti ca aveti stocuri :) dar oare aveti suficient ?)
Pana acum le-ar trebui 3 luni ...saptamanal pt o cladire level up :)
Doar cu schimbarile astea doua ne-ar ocupa timpul 4-6 luni ( este vara si nu prea sta lumea pe joc :)) )
In cele 6 luni ar ”inventa” un nou tip de aventuri de genul Croitorasilor , cu resursa noua , accesibile doar la un anumit nivel cu orice ”bazaconie” le trece prin cap , ”mazare magica ” poftim , nu conteaza ca ne mai prind 6 luni pe aici :))

Ideea este simpla : jocul asta are o linie si trebuie pastrata asa cum este , pt pvp-ul asta au creat ”aventuri” , cate ? cate tipuri de resurse gasim in expeditii inmultit cu 9 ( 3 tipuri de colonii x 3 nivele ) , si a fost un fiasco total tocmai pt ca s-au abatut de la linia jocului.

6. daca ar fi reintroduse armele la aventurile ”grele” oare nu s-ar face acele aventuri ?
Am vorbit doar despre ”mary” dar mai sunt aventuri pe care nu le face nimeni :)).

Razsax
22.06.2015, 20:05
Eu as veni cu propunerea de infiintare a unei cladiri de tip Alchimist, insa, acest rol il are acum atat Casa de aprovizionare cat si cea pentru raritati. Poate ca tot in ele sa poata fi transformate toate categoriile de materiale.
Am mai propus, pentru a face mai atractive aventurile cooperatiste sa fie reintroduse armele in loot-uri. Astfel, cu siguranta ca vor fi mai multi prezenti in joc. Si de ce nu, vor fi incurajati sa joace mai mult cei noi, care nu au avut sansa de a primi arme la terminarea unei aventuri. Tot din acelasi motiv loot-ul la PvP ar trebui sa contina obligatoriu arme in prada. Este ridicol de scump si,deci,extrem de neatractiv sa faci orice expeditie. Mai ales ca presupune sa ai pe langa populatie si alte categorii de arme care sunt foarte costisitoare. Producatorii ne-au pus in situatia de a alege, ori sa facem expeditii, ori sa facem aventuri. La expeditii ai foarte putin de castigat comparativ cu aventurile.
De asemenea am propus ca generalii si maresalii sa aiba o functie de retragere de pe harta in stea, eliberand astfel spatiul atat de necesar pentru constructii.
Cu ceva timp in urma a fost lansata si propunerea ca toate potentarile de acelasi fel sa poata fi insumate in stea. As adauga la ea, ca si resursele de acelasi fel sa poata fi grupate in stea. Ar fluidiza foarte mult comertul si refilul cu resurse.
Potentarile de tip "sandvis cu branza", "pudra lui Mos Ene", sa poata avea efecte ca, accelerarea productiei obiectelor de colectie sau oprirea intregii productii pe timp de noapte. Si aici se poate face o temporizare de X ore.
Se pot organiza eventuri de weekend, din cand in cand, pentru a-i scoate din amorteala pe colonisti. La ora actuala asteptam sarbatorile religioase, si evenimentele sportive. Intre aceste eventuri se instaleaza plictiseala. De asemenea putem constata ca Settlersonline nu are mod de vacanta. Chiar , ne-ar ajuta aceasta functie.
Cu siguranta ca si alti colonisti vor avea propuneri de revigorare a jocului, asa ca astept cu interes noutatile.

crash
22.06.2015, 20:21
eu la cooperative nici nu am vrut sa fac referire razsax pt ca am amintiri triste :))
”mi-am permis” atunci cand au aparut sa folosesc un canal de chat nealocat (erau deblocate pe vremea aia ) pt a comunica cu cei din cooperativa si era sa mi-o fur rau de tot (ban permanent cica , dar nu am inteles pt ce , apoi au fost blocate toate canalele libere)

asta a fost ce le-a lipsit la vremea lor ...un canal de chat ...s-a cerut , ne-au dat ignore si acum se mai fac aventurile alea doar de fantezie :(
Jocul asta se poate relansa doar cu modificari mici , fara multa bataie de cap , sunt multe variante dar se pare ca lui ”bigboss” (cum ii zicea porta) ii place sa se complice :))

BB_Imtia
23.06.2015, 16:26
Salutare :)

Felicitări angiluk pentru creare acestui subiect. Deși doar voi 3 ați postat, deja ați lansat o multitudine de idei.
Dar să vedem sistematic.

@angiluk, în ceea ce privește clădirea Templu în care să trebuiască să aducem ofrande, sunt puțin reticență în privința impactului asupra jucătorilor ce nu sunt religioși sau nu doresc să vadă/audă de temple și așa mai departe. Mai mult de atât, cred că s-ar stârni și discuții pe teme religioase în chat, ceea ce ar trebui evitat (așa cum este și cu politica...).
Eu îți apreciez ideile și m-ar încânta Universitatea și Templul, însă pot fi jucători ce iau prea în serios semnificația și ar merge dincolo de scopul lor concret din joc. Poate dacă te-ai putea gândi la alt nume... Eu în orice caz voi transmite (ca de obicei :) ) sugestia pentru ambele clădiri, precum și felul în care funcționează, așa cum ai descris. Să vedem. :)

@crash, cred că intuiești bine că dacă s-ar lua în calcul introducerea acestor clădiri, ar dura ceva timp... în ceea ce privește clădirile din loot sau mortarul, îți pot spune că balanța aceasta a fost tot timpul foarte fragilă. Dezvoltatorii nu vor să pună la dispoziție prea ușor articole valoroase tocmai pentru a nu le scade valoarea... O să înaintez din nou sugestia ta legată de introducerea unei noi resurse (pentru care știu că militezi de mult timp).
Dar ce mi s-a părut interesat în postarea ta e partea legată de ”linia jocului” de la care spui că ne-am abătut...

Cooperativele ar avea mai mult succes cu un chat distinct, așa e. Chiar dacă știu că e greu din punct de vedere tehnic să se implementeze așa ceva (și cred că știți și voi că uneori chat-ul devine ușor instabil), voi transmite și lucrul acesta.

@Razsax, s-a mai cerut retragerea generalilor în stea și îți pot spune sigur că este pe lista dezvoltatorilor.
În ceea ce privește armele din loot (coop./PvP), nu sunt mari șanse să fie introduse, însă haide să încercăm să vedem ce spun dezvoltatorii. :)
La ce referi prin ”mod de vacanță”?

Mulțumesc de idei. Mi-ați dat acum de lucru. :)

Cu drag,
BB_Imtia

angiluk
23.06.2015, 17:14
Ok.......am inteles problema cu templu........denumirile atat la templu cat si la universitate au fost intamplatoare cum mi-a venit mie pe moment sa le denumesc....... la fel si cu planurile din aventuri si expeditii pot fi inlocuite cu 2 resurse noi.......ideea a fost sa angrenez aventurile, expeditiile si comertul la unloc. Cum am mai spus doar ideea de baza sa fie luata in calcul.........interesul meu a fost sa-si faca o idee dezvoltatorii despre ce am vrut sa arat........ei pot dezvolta ideea catre cum cred ei de cuviinta........ la fel si cu celelalte propuneri am detaliat ca sa se inteleaga ce vreau sa arat.......daca ideea de baza va fi luata in calcul sunt multumit ca am putut sa-mi aduc aportul spre o dezvoltare mai buna a jocului :)

Razsax
23.06.2015, 20:46
La "mod de vacanta" ma refer la posibilitatea de a plasa toata productia in pauza pe o perioada determinata de jucator sau dezvoltator, cu posibilitatea de reactivare la accesarea contului de catre jucator. Pot fi folosite potentari pentru decelerarea productiei, pot fi folosite nestemate pentru oprirea productiei , respectiv conservarea contului.. Pentru mai multe idei cer drept de autor! :))

angiluk
24.06.2015, 18:30
De event-uri, fiindca suntem aproape de unul acum , .....si fiindca de event inseamna anumite recompense mai atragatoare, vin cu o sugestie de a se crea 2-3 aventuri speciale de event care pot fi jucate numai in perioada eventului, care sa ofere un loot mai special ca de event......si anume sa introduca recompensa mai multa, sa reintroduca armele de aventuri, poate chiar si arme expeditii, cladiri cum ar fi vila inghetata, minele noi industriale atat de fier cat si de aur, silozurix3, depozite avansate, etc., 1 zi premium sau 7 zile premium, 100 nestemate....bineinteles ca la asemenea loot-uri si dificultatea nu va fi usoara........pentru o perioada de 3 saptamani cat tine un event cred ca ar fi o idee buna.........din punctul meu de vedere si eventurile au inceput sa ajunga monotonie totala.

Ce parere aveti?

guleag
24.06.2015, 18:48
In mod cert ne trebuie mai multi jucatori pe server...si rog pe toti cei prezenti in chat sa nu se mai planga atat...impactul este unul negativ.
Ce impresie iti poti face cand intri si deschizi chatul? ca aia e scump..ca aia s-a blocat...si cate si mai cate.
Lasati totul la nivel de joc... aduceti idei constructive in forum ... plangerile in privat pe tichete...nu mai cereti sa pice din abundenta de toate...ca de aia s-a ajuns aici..avem de toate si de aia ne plictisim.
Acum intr-o lume a jocurilor in care "castigi" bani...mai este si TSO si aici eu cel putin intru pentru A JUCA .

pt Imtia ideea mea :))) sa pice din ce in ce mai putin si sa fie totul din ce in ce mai greu :)
Spor in toate :)

angiluk
24.06.2015, 19:02
Sa fie totul din ce in ce mai greu ,asta am aratat si eu in mai multe postari,.... insa fara motivatie crede-ma ca nu cred ca va mai intra sa joace decat dezvoltatorii :)...e ca si in viata ....sa zicem cum te-ai mai duce la munca daca ai fi platit doar salariul minim pe economie si sa mai vina sa iti spuna ca vei munci de 2 ori mai mult si cu salariul la jumate deacum incolo :))))) ......la fel si cu jocurile....cauti sa depasesti anumite bariere de fiecare data.......dar fara motivatie nici macar nu o sa incepi.:).......exemplu expeditiile

guleag
24.06.2015, 19:28
pai motivatia este sa treci mai departe..daca treci repede si ajungi la capat ce rezolvi? te asezi si astepti alt tren :)
tu nu spui sa fie mai greu...tu ceri sa pice din toate..sa iti mai faca o armurerie sa faci armele mei repede..ceri sa se urgenteze totul..pt ce atata graba? :)
Nu lua jocul ca pe o obligatie...intri sa joci ..sa te dezvolti si asta nu in timp ff scurt...cel putin asa am vazut eu TSO.

angiluk
24.06.2015, 19:31
Parerile sunt impartite....eu am venit cu sugestii in ce consta greutatea .....tu ai vazut doar motivatia la postarile mele.....:)....altii in schimb au vazut doar greutatea......:)

Oricum ar fi multumesc pt parerile sincere...asa si trebuie sa poata fi dezbatute propunerile

guleag
24.06.2015, 19:37
nu mai tot edita :)) obosesc sa dau refresh sa vad cum tot adaugi :)

BadFLo
24.06.2015, 21:08
Daca vreti ca totul sa fie mai greu si sa aveti alta motivatie eu propun atunci o chestie care o sa enerveze pe multi: sa nu mai se poata vinde ls-uri , toate aventurile sa fie doar de o persoana :)
Si desi am glumit pe tema asta cand am inceput sa o postez, pe masura ce scriu ma gandesc ca poate nu e chiar o tampenie ceea ce am spus mai sus, ar obliga pe multi care doar cumpara ls-uri sa faca aventuri , ar elimina toate comentariile ca de ce se da un ls cu atata si nu cu mai putin ...

rdd77
25.06.2015, 16:41
Daca vreti ca totul sa fie mai greu si sa aveti alta motivatie eu propun atunci o chestie care o sa enerveze pe multi: sa nu mai se poata vinde ls-uri , toate aventurile sa fie doar de o persoana :)
Si desi am glumit pe tema asta cand am inceput sa o postez, pe masura ce scriu ma gandesc ca poate nu e chiar o tampenie ceea ce am spus mai sus, ar obliga pe multi care doar cumpara ls-uri sa faca aventuri , ar elimina toate comentariile ca de ce se da un ls cu atata si nu cu mai putin ...

A fost eventul de paste in care daca vroiai sa aduni ouale pt itemele de la negustor , erai fortat sa faci aventuri solo . Rezultatul .... s-au lasat destui de joc.
Sa faci doar aventuri solo, limiteaza interactiunea intre jucatori: socializarea, colaborarile, ajutorul reciproc.
Poate ar trebui modificat ceva la ls, astfel incat cel care vine la ls sa aiba un minim de omorat tabere / sectoare si sa fie fortat sa intre in aventura de la inceput, nu cand e curatata harta. Poate asa daca se stie prins cu orele intr-un ls, pune si osul la treaba nu doar asteapta sa pice , iar dupa aceea sa se planga ca nu a meritat lootul, ca a fost ls-ul scump, etc.
Nu isi face portia, nu primeste loot si pierde banii dati pe ls ( spre deosebire de cooperatiste unde nu poti incheia aventura daca nu isi fac toti cei implicati bucatica).

BB_Imtia
29.06.2015, 15:31
La "mod de vacanta" ma refer la posibilitatea de a plasa toata productia in pauza pe o perioada determinata de jucator sau dezvoltator, cu posibilitatea de reactivare la accesarea contului de catre jucator. Pot fi folosite potentari pentru decelerarea productiei, pot fi folosite nestemate pentru oprirea productiei , respectiv conservarea contului.. Pentru mai multe idei cer drept de autor! :))

Insula devine inactivă după 24 de ore. Acest lucru însemnând că toată producția este oprită până în momentul revenirii în joc.
În ceea ce privește potențările pentru decelerarea producției, eu pot transmite ideea mai departe, însă gândește-te că cei mai mulți jucători își doresc accelerarea producției cu orice preț. Nu știu cât de dorite pot fi acele potențări. Iar dacă aplici potențarea greșită și nu ai altă potențare de oprire a potențărilor, o să fie destul de neplăcut. :D


De event-uri, fiindca suntem aproape de unul acum , .....si fiindca de event inseamna anumite recompense mai atragatoare, vin cu o sugestie de a se crea 2-3 aventuri speciale de event care pot fi jucate numai in perioada eventului

De obicei avem astfel de aventuri speciale în timpul evenimentelor, nu?



pt Imtia ideea mea :))) sa pice din ce in ce mai putin si sa fie totul din ce in ce mai greu :)
Spor in toate :)

Transmis!! :D (desigur, glumesc)


Daca vreti ca totul sa fie mai greu si sa aveti alta motivatie eu propun atunci o chestie care o sa enerveze pe multi: sa nu mai se poata vinde ls-uri , toate aventurile sa fie doar de o persoana :)

În privința asta tind să îi dau dreptate lui rdd77... jocul implică multă socializare. Sunt destule aventuri de o persoană, iar dacă ar deveni toate așa, ne-am plictisi cu toții.



Nu isi face portia, nu primeste loot si pierde banii dati pe ls ( spre deosebire de cooperatiste unde nu poti incheia aventura daca nu isi fac toti cei implicati bucatica).

Știu ce spui, însă ar fi foarte greu de urmărit cine anume și-a făcut partea, cine nu, cum să i se dea banii înapoi și așa mai departe. Ar fi un efort în plus din partea noastră, când ar fi mai ușor ca jucătorii să se organizeze între ei. Pe serverele mici nu cred că ar fi așa o problemă, însă pe cele mari, da. Iar cum nu putem avea o versiune diferită de joc față de celelalte servere... nu se poate aplica. Sper că nu te-am dezamăgit. :)

Cu drag,
BB_Imtia

angiluk
09.07.2015, 19:05
Vin cu o sugestie legata de clasamentele de la expeditii inspirandu-ma din eventul CM de fotbal de la pronosticurile meciurilor de fotbal unde erau recompensati jucatorii primilor clasati in clasament. (multe alte jocuri recompenseaza primii clasati......de ce ar face exceptie settlers ?.....deja stiu raspunsul ca nu este echitabil fata de cei care nu fac expeditii :))
Ar fi motivant daca s-ar recompensa primii 3 clasati intr-un clasament la sfarsitul fiecarei luni cand se incheie clasamentul, iar fiecare clasament din cele 7 sa aibe o cu totul alta recompensa fata de celelalte........iar pe serverul de nationalitate sa fie anumite recompense iar pe cele mondiale sa fie ceva mai substantial. Cred ca ar atrage ceva jucatori catre expeditii.

Dar cred ca ma obosesc degeaba sa vin cu sugestii.....

BB_Imtia
10.07.2015, 15:58
Dar cred ca ma obosesc degeaba sa vin cu sugestii.....

De ce spui asta? :)

StarKode
15.04.2018, 12:03
De curand m-am reapucat sa joc The Settlers Online si am cumparat in primele ore cum am intrat in joc 20k nestemate... Dupa aproape o ora mi-am amintit de ce m-am lasat de el: Este haotic si neterminat (grafica decoratiilor 1x1 imi sare in ochi), distractiv dar plictisitor (nici un contact cu ceilalti jucatori decat prin potentari, fara PVP), inegalitatea fata de jucatorii veterani ("De ce sa mai joc acum? E prea tarziu, nu pot sa am cladirile si realizarile lor.")...

In pagina principala puteti sa faceti o sectiune cu idei noi si cu sondaje...

Eu am scris acest mesaj pentru ca as dori ca la urmatorul update sa adaugati optiunea de a sterge (de pe Harta si din meniul Stea) cladirile optinute din evenimente (Paste, Craciun) sau de a putea fi upgradate contra nestemate...

Este un joc minunat, dar parca nu a iesit din versiunea beta...