Arată versiune întreagă : Noi aventuri (cu tabere random)
Doresc ca pe viitor sa apara noi aventuri in sistemul random cum este si la expeditii (pozitia taberelor de talhari, unitatile si nr. lor sa se schimbe de la o aventuta la alta). In acest fel nu mai pot fi facute aceste aventuri dupa ghid-uri si ar necesita cu adevarat o strategie cat mai buna pt cei care vor face aceste aventuri ca sa poata termina aventura.
Pentru mine si sunt convins ca si pt alti jucatori jocul nu mai are nici un interes cand ai terminat tot ce se putea de a face pe insula.
Multi jucatori s-au lasat fiindca jocul nu mai prezinta interes, piata este moarta si nu mai au au pt ce sa joace, astfel prin introducerea acestor aventuri s-ar relansa si piata(va fi o cerere f mare de resurse pt construirea armelor), iar implicarea strategiei porprii de 100% ar atrage din nou interesul jucatorilor si mai ales daca s-ar crea si un clasament pt astfel de aventuri.
Ca sa aibe un real succes aceste noi aventuri ar trebui ca si recompensele sa fie pe masura gradului de dificultate destul de ridicat, recompense ce ar trebui sa contina si cladiri de constructie cum ar fi silozuri x3, vile inghetate, manastiri si alte cladiri, precum si carti pt abilitatile exploratorilor,chiar si aventuri, etc.
Aceste aventuri noi nu trebuie sa inlocuiasca aventurile vechi ci amandoua tipurile de aventuri sa poata fi facute.
Daca nu se va implementa ceva care sa mentina interesul jucatorilor din pacate incet dar sigur mai devreme sau mai tarziu fiecare dintre noi se indreapta catre alte jocuri.....noutaile aduse de catre dezvoltatori sunt prea putine sau irealizabile de majoritatea jucatorilor si nu reusesc sa mentina un interes destul de ridicat pt joc.
Aceasta este o propunere si poate fi ajustata de catre dezvoltatori, ideea de baza ar trebui luata in calcul si incercata de punere in aplicare....sunt convins ca ar avea un real succes.
Multumesc pentru atentia acordata !
Lord-MCosty
08.06.2015, 16:33
O idee buna!
Adevarat. Jocul nu mai prezinta interes pt majoritatea dintre noi.
Poate, cu aceasta idee fantastica a lui Angiluk, jocul va atrage, din nou, atat pe cei vechi cat si pe cei noi.
In consecinta, sustin ideea lui Angiluk. :)
ionutz29h
08.06.2015, 18:55
buna ideea Angiluk. Sustin
Lord_Fredi
08.06.2015, 18:57
e o idee foarte buna
adriany55
08.06.2015, 18:57
Subscriu, plus ca la cautare de av. vin cam aceleasi. E chestie de setare
sau ...?
Imparatul2
08.06.2015, 19:03
Ideia de a schimba ceva in favoarea jucatorilor da sunt deacord.Dar nu tocmai chiar cum ai zis tu.Cel mai corect ar fi ca sa se faca propuneri iar ele sa fie votate de jucatori.
Ideia de a schimba ceva in favoarea jucatorilor da sunt deacord.Dar nu tocmai chiar cum ai zis tu.Cel mai corect ar fi ca sa se faca propuneri iar ele sa fie votate de jucatori.
Am specificat la sfarsit ca trebuie luata ideea de baza....nu trebuie sa se tina cont de ceea ce am propus eu........un grad ridicat de dificultate pt unii ar fi o motivatie, iar mie unul pesrsonal este suficient daca ar fi creat un clasament indiferent de ce recompensa vor baga.
Synister
11.06.2015, 20:23
Eu unul nu prea vad ce strategie mai ai de aplicat cand de fiecare data taberel sunt random.
DAR....DA...subscriu maxim la propunerea ta si la ceea ce ai spus.
DA, jocul a devenit plictisitor, si e putin spus....
DA, nu este nimic nou de multa vreme, si nici nu prea vad sa-i pese cuiva si sa sa faca ceva in privinta asta.
In ultima vreme 99% din ce s-a implementat a fost nefolositor, nedorit si parca cu intentia de a goni jucatorii.
Mai simplu, un mare DA pentru orice ar face atractiv jocul din nou, pentru NOI, nu pentru dezvoltatori sau pentru eu mai stiu cine, inclusiv aventuri, level-cap marit, si tot ce ar fi BUN si le-ar trece prin cap.
Sunt curios daca.... nu cumva si asta va fi a enspea mia propunere neluata in seama de cine trebuie :(
+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1+1 +1 +1 +1
poate asa vad si cei care dezvolta complet aiurea si nefolositor !
Eu unul nu prea vad ce strategie mai ai de aplicat cand de fiecare data taberel sunt random.
Strategia este modul in care poti ataca(prin pozitionarea generalilor tai care sa fie cat mai putin interceptati catre lider, sa folosesti cele mai potrivite unitati si sa folosesti cat se poate cu putinta blocajele....la fel ca la aventurile cu ghid numai ca tu trebuie sa faci toate acele lucruri la fiecare aventura......nu-ti poti crea strategia de cat la fata locului......pt mine asta este o provocare si imi va mentine interesul pt joc incontinuare......m-am saturat sa fac totul ca un robot......:)
excelenta idee asta cu aventuri cu tabere random :) DAR hai sa vedem ce ar insemna asa ceva
1 aventuri random pt mine = tabere asezate random + unitati in tabere random :)
2 am deschis ”parlitul” asta de simulator de lupta (http://www.settlerscombatsimulator.com/ro) am ales o aventura (adunarea piratilor ) apoi o tabara oarecare , am bifat toate tipurile de unitati disponibile ( 9 la numar ) si am pornit simularea =)) SURPRIZA a fost sa imi arate ca exista 319770 de combinatii posibile (http://prntscr.com/7g6ax9)
Sper sa termine de calculat pana termin eu de scris aici:))
3 aventurile acum sunt create pe nivel de dificultate ... daca va fi ceva random si dificultatea va fi random , te vei trezi ca tu faci o aventura de nivel 0 si eu de niv 10 ( s-ar putea seta si chestia asta dar nu ar mai fi ”random”) si trecem la problema ”finala” recompensa sa fie tot ”random” sau in functie de nivelul de dificultate al aventurii ?:))
Ca o concluzie , calculeaza tu :
1. cate variante de ”aventuri” ar trebui sa fie ”programate” pt ca nu exista random (ca doar nu vrei sa iti puna o tabara pe apa ) ;))
2. cam cat i-ar lua serverului sa iti genereze o harta daca ai 5 tipuri de unitati , 5 tabere (cu 1,2,sau 3 tipuri de unitati si 10 locatii din care sa aleaga
P.s. NU a terminat de calculat simulatorul ;))
Ai pus f bine punctul pe i .......recunosc ca eu nu m-am dus cu gandul ca dezvoltatorii vor merge atat de departe precum ai mentionat mai sus. Eu am am sa explic mai clar cum vad aceste noi aventuri cu tabere random.
Taberele de talhari sa fie random, unitatile din taberele de talhari sa fie prestabilite cu posibilitatea de a fi random (adica sa ai sa zicem 3-5 variante/sloturi de posibile unitati) si nr unitatilor sa fie random(la fel cateva variante/sloturi cu o anumita numerotatie) .....exact ca la expeditii, nu cred ca exista un nr maxim de posibilitati la expeditii fiindca at ar creste gradul de dificultate sau l-ar scade si s-ar crea un dezechilibru si dezavantaje intre jucatorii care fac aceste expeditii....la fel sa fie si cu aceste aventuri....numai ca ele ar fi mult mai greu de facut ca expeditiile fiindca sunt mai multe feluri de unitati decat cele ale expeditiilor iar cerintele ca sa inchei aventura sunt mai multe decat una singura care este la expeditii.
Un alt aspect care vreau sa-l mai aduc este despre recompensa acestor aventuri......am 2 sugestii care ar putea sa atraga orice juctor ca sa le faca si sa relanseze jocul ba chiar sa-i creasca popularitatea:
1. recompensele la aceste aventuri
- sa creeze un nr de aventuri cu recompense fixe(nu sa ai intr-un slot 4 variante de posibile recompense intr-un anumit procentaj....sa zicem exemplu 5k granit, 1k refil universal, 10k monede, 1 siloz x3, 3 manuscrise, 1 sac de zapada, etc)
- fiecare recompensa sa fie pt un anumit tip de aventura in functie de dificultatea ei(asa jucatorii vor face aventurile care ii intereseaza datorita loot-ului ce-i intereseaza si inacelasi timp vor atrage f multi jucatori spre acest gen de aventuri)
2. recompense la aventuri
- cred ca cea mai inteligenta idee de a atrage jucatorii si popularitatea jocului ar fi ca fiecare jucator sa aibe optiunea sa-si aleaga loot-ul(fiecare slot sa aibe 5-6 variante/optiuni cu posibilitatea bifarii doar a uneia, iar in functie de alegerea loot-ului sa creasca dificultatea aventurii spre imposibilitatea de a o face sa te incadrezi in anumite bareme...... optiuni ca sa nu ai ls sau sa ai un ls sau 2 ls-uri la fel sa mareasca dificultatea aventurii
- recompensa la acest tip de aventura cu optiunea ce a-ti alege loot-ul sa acopere toate cladirile si resursele din acest joc ca fiecare sa opteze pt resursele ce-l intereseaza(resurse expert ,refil-uri, potentari, cladiri ,mine, etc) si implicit vor mentine interesul juctorilor pt acest joc marindu-i popularitatea.
Dificultatea acestor aventuri fie mai grele sau mai usoare vor necesita o cantitate mare de resurse pt a putea fi incheiate necesitant multe zeci de k de armata deci si implicit resurse pt producerea armatei, resurse care acum eu si multi altii nu mai avem pe ce sa le folossim si nici sa le vindem fiindca cererea la piata aproape ca nu mai este iar jocul s-a cam incheiat pt multi dintre noi....asa s-ar relansa si piata si implicit activitatea pe joc(inca un aspect ce ar relansa jocul e sa mearga piata, sa existe un interes ca sa mearga piata, sa existe nevoia de a consuma pe ceva milioanele de resurse care le avem cu totii si nu avem ce face cu ele)
Cam in acest fel vad eu aceste noi aventuri si nu vreau sa se inteleaga ca aceste aventuri trebuiesc sa fie in cele scrise mai sus......ideea de baza sa fie luata in calcul si pusa in aplicare...si daca ar fi pusa in aplicare cred ca pe multi dintre jucatori ar reusi sa le mentina intereseul incontinuare pt acest joc.
Acestea fiind spuse nu imi ramane decat sa vad parerile voastre si sa sper ca dezvoltatorii vor veni cu ceva atarctiv ca sa mai joc acest joc....caci idei sunt si sunt multe...dar nu stiu interesele dezvolatorilor care sunt cu acest joc.....probabil au alte proiecte de viitor sau poate acest proiect numai este de actualitate pt ei.
nu e o idee rea daca recompensa este pe masura
Ar fii ceva interesant daca ar baga aventuri noi si sa necesite mult mai multe trupe decat de obicei... faza cu taberele random ca la expeditii e vrajeala.... toate expeditiile sunt la fel pe nivel de dificultate, singurele excpeditii care sunt diferite sunt cele cucerite de alti jucatori:)...
Ideea ta Angiluk e foarte buna doar c anu este indeajuns ca sa atraga atentia jucatorilor vechi pentru ca s au saturat de promisiuni si nu se face nimic...
Oricum e pacat ca dintr-un joc interesant a devenit o monotonie totala.
Cred ca s a pus prea mare accept pe pvp si nu a mai interesat pe nimeni de propunerile jucatorilor...
Si dupa cum spuneai si tu angiluk ca jucatorii se vor indrepta catre alte jocuri sa stii ca deja sunt multi care au facut acest lucru si e pacat:|
Bafta si distractie placuta tuturor!
Vrem fapte si nu vorbe:)
Iti aduc aminte de un lucru .
Au fost cu ceva timp in urma niste zile cand nu a mers wiki , era cazut site-ul. Oare ce s-a intamplat? Juma' de server nu mai facea aventuri si plangea dupa ghiduri. Ghiduri de wiki, fara block , pfff.
Ideea ta este interesanta zic eu pentru un procent mic de jucatori, ceilalti sigur nu vor fi interesati. Nu au ghid wiki, nu fac aventura, simplu :)
Din pacate cam asta este adevarul, chiar daca iti place sau nu.
Ideea cu indiferent ce random nu va fi niciodata implementata , parerea mea , nu stiu acum cum se face programarea dar era o vreme cand totul se rezuma la ”IF” si ”THEN”
PVP-ul din ce am observat eu nu are nimic random creat de server ;) daca ataci colonii NEocupate de acelasi tip o sa observi ca sunt identice ;) (mie cel putin asa mi s-a parut )
partea de ”aleator” este si ea prestabilita in mare parte (nu pui tabere unde vrei tu , ci unde te lasa ) si atunci serverul aplica modificarile facute de tine pe aceeasi regula veche ”IF” , ”THEN”
personal consider ca cea mai mare ”realizare” a dezvoltatorilor au fost aventurile de basm ... si cred ca ar trebui sa faca aceelasi lucru , care de fapt implica :
1. aventuri noi
2. resursa noua
3. categorie noua de negustor
Ideea de „resursa noua” se regaseste pe toate forumurile sa nu credeti ca mi-a venit mie =)) , eu doar subscriu la ea.
da angiluk e buna ideea doar ca daca vor baga noi aventuri iar vor umbla la recompensele aventurilor vechi cum au facut de fiecare data...
si imi pare bine ca ai punctat ceva...
probabil au alte proiecte de viitor sau poate acest proiect nu mai este de actualitate pt ei
BB_Imtia
16.06.2015, 15:21
Salut tuturor,
Mă bucur să vă văd activi și pe forum, nu doar pe chat.
V-am citit cu interes părerile cu privire la sugestia propusă de angiluk și am făcut o sinteză:
8 jucători (Lord-MCosty, Porta, naka, ionutz29h, Lord_Fredi, adriany55, rdd77, cankulo) susțin ideea lui angiluk, alți 3 (Imparatul2 , duppx, Synister) își doresc mai presus de toate o schimbare în joc, fie că este vorba sau nu de propunerea lui angiluk. crash ridică dificultățile tehnice pe care dezvoltatorii le-ar întâmpina în realizarea acestui demers iar BadFlo îmi pare cel mai realist dintre toți (în special prin oferirea unui caz concret din trecut).
Majoritatea celor care ați comentat subiectul acesta aveți un nivel de top în joc. Așadar e de înțeles că vă plictisiți și doriți noi provocări. Dar nivelul de dificultate pe care îl implică taberele aleatorii cu trupe aleatorii este foarte ridicat, în special pentru noii jucători. Nu știu dacă ați urmărit pe canalul de ajutor cât de mult depindem de ghiduri.
În ceea ce privește recompensele la finalizarea acestor aventuri:
1) Recompense fixe: mi se pare cea mai puțin atractivă. Pare a fi doar un fel de a comercializa resurse mai complicat, făcând o aventură (costuri arme+timp versus 5k granit, 10k monede etc)
2) Opțiunea de a alege recompensa: e într-adevăr atractivă, așa cum spune și angiluk. Însă până la urmă s-ar rezuma la a face un fel de aventură universală ce însumează recompensele tuturor celorlalte aventuri ”normale”, iar noi să ne putem alege ce recompensă dorim (firește, cu anumite condiții, cum spune și angiluk).
În concluzie :)
Ideea ta a fost transmisă deja dezvoltatorilor iar eu am susținut-o, angiluk, chiar dacă aici mi-am exprimat anumite reticențe.
Cu drag,
BB_Imtia
Sugerez dezvoltatorilor daca vor sa vada daca o idee sau propunere de joc are succes inainte sa investeasca f multe resurse in dezvoltarea acelei idei, fiindca sunt convins ca de multe ori se gandesc sa nu dea gres si probail ca din pricina acestui aspect nu iau intotdeauna cele mai bune decizii, sa testeze in editiile de event anumite idei usor dezvoltate ca sa vada ce impact au asupra jucatorilor.......dupa parerea mea sondajele nu sunt intotdeauna relevante, ba din contra pot induce in erorare.
Powered by vBulletin® Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Traducere vBulletin® în Română roStyles Design LLC