Arată versiune întreagă : Expeditii - PVP
Sunt multe de povestit despre cat de neprofitabile sunt si despre ce ar trebui sa faceti ca sa promovati sistemul nou de lupta ... dar am sa ma rezum la o sugestie simpla: faceti sistemul de "PVP" sa fie "across servers" sa am cu cine sa joc.
O sa revin cu idei despre cum ar trebui sa ajustati sistemul sa fie mai atractiv, asta daca vreti sa il faceti mai popular si daca nu l-ati creat doar pentru lafa si il tineti asa cum e doar ca va e frica ca serverele nu au sa tina live combat cu mai mult de 1-10 persoane care fac "PVP".
Pt promovarea expeditiilor caci in forma actuala nu atrage jucatorii la acest sistem de PVP datorita costurillor enorme chiar daca au redus costul armelor, propun o idee de-a lui buhbuh de a gasi insule aditionale la fiecare 10 nivel xp de PVP( se stie deja de aceasta implementare ce va aparea pe viitor)
BB_Imtia
16.06.2015, 15:55
Salut,
Cum sistemul PvP va suferi în curând o modificare majoră, v-aș ruga să veniți din nou cu sugestii pentru îmbunătățire, @angiluk să vedem dacă mai rămâne validă ideea cu insulele adiționale la fiecare 10 niveluri de experiență PvP.
Haideți să jucăm mai întâi și să vedem cum va fi mai exact, apoi să venim cu îmbunătățiri, pe baza experienței concrete.
Cu drag,
BB_Imtia
Vad ca nu prea se inghesuie lumea pe aceasta tema, asta arata cat de mare succes are acest sistem de lupta sau mai bine zis cat de mult interes starneste acest sistem de lupta. .....ar trebui sa fie un semnal de alarma pt. dezvoltatori.
Voi incerca eu in schimb ca prin aceaste postari(vor fi mai multe fiindca am multe aspecte de aratat) sa ating mai multe aspecte, propunand sugestii si sa arat cateva probleme majore care ar fi putut sa puna expeditiile intr-o lumina mai favorabila, daca ar fi fost mai atent analizate.
O problema majora care eu unul o consider ca dezvolatorii s-au sabotat singuri sau daca nu cred asta au oferit parghiile necesare ca sa fie sabotati este legata de armurarie. Ca si cand nu ar fi fost destul de ajuns ca aceste expeditii sunt destul de scumpe de jucat si nu ofera o recompensa si o motivatie atragatoare ca sa atraga jucatorii catre acest sistem de lupta, le mai ofera si parghiile necesare celor care nu au fost deacord cu acest sistem PVP sa faca specula la piata cu armele de expeditii deaorece nu se poate construi decat o singura armurarie. Cu aceasta decizie au pus capat si oricarei sperante de a mai atrage jucatori catre acest sistem de lupta.
Si am sa va arat mai jos cum gandesc jucatorii care vor sa incerce acest sistem de lupta....ceilalti nu-i putem lua in calcul fiindca deja nu le-ati captat interesul inca de la inceput.
-vreau sa fac expeditii fiindca mi se pare interesant un alt sistem de lupta fata de aventuri ...... ma apuc sa fac expeditii !
-recompensa este neechitabila, nemotivanta, neatragatoare prin ceea ce ofera.......ok, vreau sa fac incontinuare expeditii !
-fac cateva zeci de expeditii, ma familiarizez cu acest sistem de lupta si constat ca o colonie uriasa de nivel 3(se ajunge f repede la colonii de nivel3, adica dificultate mare) ca sa o recuceresti (mentionez asta fiindca trebuie sa recuceresti colonii ca sa faci rost de punctele de bravura) si in functie de apararea acelei colonii si in functie si cat de bun strateg esti ai pierderi medii( se intelege ca poti avea mai putin sau mai mult de atat) de 1500-2000 armata fara blocaje(dar si pina ajungi sa stapanesti f bine blocajele ca sa reduci din pierderi nu cu f mult tot acolo te incadrezi).......2k armata inseamna 12k arme expeditii, ( 6 arme unitatea de armata) .....cam multe arme, nu conteaza vreau sa fac incontinure expeditii !
-o sa-mi fac armele la armurarie chiar daca sunt multe..... vreau sa fac expeditii !
-constat ca pot construi doar o singura armurarie.......tot nu conteaza, vreau sa fac expeditii !
-costul unei arme de productie este f mare 1,1 monede la pretul serverului romanesc, 2k armata necesara pt o singura expeditie aproximativ 20k monede......si ce daca, chiar vreau sa fac expeditii !
-timpul de productie a unei arme este f mare, .....dar fiindca vreau sa fac expeditii am sa-mi cumpar arme de la piata fiindca imi permit si sunt f bine dezvoltat,.....am sa fac incontinuare expeditii, nu ma dau batut, se vede ca vreau sa fac expeditii !
-dau sa cumpar arme finndca nu exista posibilitaea sa-ti construiesti alte armurarii si vad 2,5-3 monede pretul pe arma fata de 1,1 monede costul ei de productie, adica aproximativ 50k monede o expeditie......NU MAI VREAU SA FAC EXPEDITII ! SA LE FACE-TI VOI CEI CARE A-TI CONCEPUT ACEST SISTEM DE LUPTA !!!......ca datorita voua mi-am irosit timp pretios din viata mea.
Exact asta simte jucatorul care a reusit sa ajunga pina atat de departe...... simte ca este tratat cu indiferenta, sfidare si batjocura. Sunt sentimentele care a-ti reusit sa le creati inca de cand a-ti conceput acest sistem de lupta, fiindca nu oferiti doar un singur lucru MOTIVATIA. Nu comteaza cat de prost este conceput orice lucru pe acest joc, daca oferiti motivatia va avea un real succes. Motivatia se reflecta in recompensa si costuri echitabile. Tarziu vati dat seama cat de inechitabile au fost costurile la producerea unei arme si a-ti redus intr-un tarziu costul armelor la acest sistem de lupta .......dar tot asa de scump si inechitabil a ramas. Posibilitatea de a cosntrui doar o singura armurarie cred ca este cea mai mare greseala din acest sistem PVP...si chiar daca o vei putea lua si pe a 2-a tot insuficient este si tot de piata depinzi intr-o masura destul de mare daca vrei sa joci frecvent expeditii........si interesul vostru este sa se joace frecvent nu ocazional. S-au investit atatea resurse in acest sistem de lupta si nu stiti sa-l exploatati. Va sabotati singuri fara sa va dati seama.
Am stat de vorba cu multi jucatori de pe acest server si mi-au spus ca nu mai au nici o speranta ca lucrurile sa evolueze precum a inceput prima data atat de frumos. E un semnal de alarma care ar trebui sa-l luati in serios cumsecuvine....am inteles ca situatia este asemanatoare si pe celelalte servere. Numai si numai de voi depinde sa nu fie inzadar atata munca de ambele parti, fiindca sugestii propuneri si idei interesante sunt convins ca le primiti din partea jucatorilor, doar ca nu luati cele mai bune decizii.
Sper ca aceasta postare sa nu fie in zadar si aruncata la cosul de gunoi asa cum cred o multime de jucatori ca nici macar nu sunt citite aceste postari. Un simplu gest din cand in cand de a raspunde cantareste mult in evolutia jocului pt dumneavoastra.
Aici inchei primul astpect care am vrut sa-l ating si cel mai important...poate nu o sa mai apuc sa mai postez si altceva.....nu stiu la ce sa ma astept
Cu respect, sper sa ajunga la urechile cui trebuie aceasta postare.
In aceasta postare doresc sa transmit o propunere care este a jucatorului JocIncet, o idee care mie mi se pare absolut geniala si cred ca va atrage o multime de jucatori catre expeditii, pina acum fiind indecisi daca sa joace sau nu.
In opinia ei castelul de apa a fost creat fara nici un folos fiindca nu i-ati atribuit nici o atributie in uz decat cea de decoratiune care sa ateste doar cat de mult a avansat un jucator in nivel XP de expeditii. Ea in schimb ii vedea un rost foarte util daca ofereati populatie acelui castel de apa.
Sustin ideea ei extrordinara si intrevad o oportunitate imensa pt dezvoltatorii acestui joc de a atrage jucatorii spre expeditii cu aceasta implementare daca ar oferi cu fiecare nivel de xp populatia unei resedinte nobilare, 30 niveleXP x 70 populatie = 2100 populatie, o populatie pt care multi ar face multe eforturi ca sa poata avea mai multa populatie.
Inca un motiv pt care jucatorii n-ar face expeditii (unii chiar mi-au si confirmat) este daca vor sa faca expeditii nu pot sa mai tina pasul la populatie ca sa mearga concomitent si cu aventuri si cu expeditii. In forma actuala la cat de bine este cotat acest sistem PVP intaietate au aventurile in decizia unui anumit procentaj de jucatori.
In concluzie ideea jucatorului JocIncet este o motivatie care cantareste mult din partea multor jucatori pt a se apuca de expeditii.
Am intrebat-o de ce nu transcrie aceasta propunere pe forum si mi-a zis ca este convinsa ca efortul ei va fi inzadar.....oare de ce crede asta???
Buna ziua,
Consider ca Ideea data de JocIncet este una foarte buna, dat fiind faptul ca multi dintre noi nu mai au motivatie in a juca Settlers. Poate daca am avea mai multa populatie, adaugata in Castelul de apa, m-ar face si pe mine sa ma apuc de expeditii :) Cu toate ca deocamdata nu mi se par rentabile.
Dar orice idee care aduce cu sine o schimbare, va fi binevenita. Si in acelasi timp o sa o sustin.
Simpla prezenta a castelului de apa, doar pe post de decoratiune intr-adevar nu este extrem de motivanta.
Ar fi bine sa ofere si o recompensa "materiala" cumva avand in vedere ca trebuie sa te cam chinui sa il upgradezi, si asta o spun prin prisma jucatorului de pvp. Daca nu ca si spatiu de locuit, atunci de ce nu ca pe un fel de atelier sa zicem care sa iti scada costurile de productie la arme / trupe de pvp sau eventual sa mareasca viteza lor de productie. Limitarea la o singura armurarie pe un singur jucator, este extrem de frustranta.
Daca initial poti sa faci o colonie pe zi sa spunem, din productia propie de arme ; cand ajungi pe la niv 5-6 la pvp deja devine dficila avansarea in lvl numai din productia propie de arme,iar nivelul 30 ....un vis frumos. Si atunci se pune intrebarea care este motivatia pentru care as continua sa fac efortul sa avansez la pvp ? Doar ca sa obtin o decoratiune lacustra ? Cred ca e necesara ceva mai multa motivatie.
O alta problema remarcata la expeditii este aceea ca nu poti gasi coloniile recucerite ale prietenilor din lista ta de prieteni. A trebuit sa-mi dau singur seama de acest aspect, nefiind mentionat nicaieri in jurnalele de dezvoltare. Am anulat sute de expeditii si am cheltuit zeci de k de monede ca sa gasesc colonii recucerite ca sa pot face rost de punctele de bravura, fiindca acestea se pot face rost numai daca recuceresti colonii.
Majoritatea jucatorilor din putiniii care fac expeditii sau plans de acest aspect ca nu gasesc colonii recucerite, iar cand le-am spus ce am observat si ca trebuie sa stearga din lista de prieteni pe cei care fac expeditii, adica pe jucatorii activi si dezvoltati economic nu le-au cazut bine acest aspect, la fel si mie. Cum s-au sters din prieteni cum se gaseau cate minim 3 colonii recucerite pe o singura cautare, ceea ce inainte nu gaseai deloc nici macar la 50 de cautari.
Alti jucatori care ar fi vrut sa se apuce de expeditii la fel si cei care fac se plang de faptul ca nu mai pot face comert direct cu acei jucatori si ca trebuie sa iroseasca timp si mai ales ca este frustrant sa bagi si sa scoti la prieteni mereu jucatori....asa ca renunta din pricina acestui aspect.
Si va mai mirati de ce nu sunt atrasi jucatorii catre acest sistem de lupta.......fiindca a-ti creat un sistem de a nu face aceste expeditii, cred ca de fapt acesta este scopul lor de a nu fi facute.
In concluzie nu e deajuns ca nu e rentabil acest sistem de lupta dar suntem fortati sa mai si cheltuim zeci de k de monede prin cautari de expeditii si anulari ca sa putem gasi colonii recucerite fiindca nu se pot gasii coloniile prietenilor, cu toate ca noi nu stim ale cui sunt.
Ar prinde bine si potentari mai lungi in special pt armurarie, si de ce nu ceva potentari pe care sa le aduca exploratorii la cautarile de artefacte, asa cum este Dl.Myers pt cazarma.
BB_Imtia
23.06.2015, 15:39
Salut,
Angiluk, mersi de feedback-ul foarte detaliat în privința PvP-ului. Știu că sunt multe impedimente la mijloc, însă sunt jucători care și-au dorit ceva greu și provocator. Ceea ce este de apreciat e reducerea costurilor pentru arme. Te asigur că argumentele tale vor ajunge la urechile cui trebuie. :) Ar fi minunat dacă s-ar implementa o înlesnire în acest sens, sau măcar o miză pe măsură.
Ți-am spus de ieri că am transmis ideea lui JocIncet dezvoltatorilor, o idee pe care o găsesc și eu atrăgătoare. Nu știu de ce spune că efortul ei va fi în zadar. Chiar dacă forumul nu este atât de activ precum cel al altor instanțe de joc, vă asigur că eu citesc tot timpul ce scrieți și vă transmit și susțin ideile. Nu de puține ori instanța noastră a fost prima care a raportat unele bug-uri nou apărute în joc odată cu anumite versiuni. Ba mai mult, cum unii jucători de aici joacă și pe alte versiuni de limbă și cum eu citesc des chat-ul, am ajuns să raportăm probleme ale unor actualizări ale jocului ce încă nu au fost implementate la noi, evitând astfel implementarea actualizărilor cu probleme! :) Spun toate acestea pentru că în ceea ce mă privește, sunt foarte mulțumită și apreciez foarte mult comunitatea de aici.
@naka, mersi de susținerea ideii Castelului de apă - reședință.
@rdd77 cum te știu eu pe tine, nu ești genul care să se plângă chiar așa de ușor. Așa că ar fi bine să luăm în considerare propunerile tale. :)
Aștept în continuare propunerile voastre de îmbunătățire.
Cu drag,
BB_Imtia
Vin cu o sugestie ca de urmatorul event dezvoltatorii poate se gandesc sa creeze o armurarie care sa produca de x4 mai repede sau mai mult(cum vor ei sa decida) exact cum este manastirea de calugari fata de fabrica de bautura......in felul acesta mai vin si ei cu noutati la urmatorul event.
BB_Imtia
29.06.2015, 15:00
Salut,
Ca urmare a discuției avută cu dezvoltatorii jocului, vin cu o actualizare în privința castelului de apă. Scopul acestuia este pur decorativ întrucât dacă ar oferi spațiu pentru populație, nu ar fi corect față de jucătorii ce nu joacă PvP... Așadar cei care joacă PvP ar avea un avantaj de populație în comparație cu cealaltă clasă de jucători.
Spor la joc!
BB_Imtia
Dezavantajul este pentru cei care fac pvp. Sunt printre cei "fericiti" cu o populatie de 18k mie imi este greu sa fac si aventuri si pvp. Mi s-ar parea corect ca atunci cand ma chinui sa fac pvp , ca nu este usor (chiar daca este optiunea mea ) sa am si un avantaj de pe urma lui. Precum am spus si in alt post, alocarea de populatie castelului ar fi binevenita, dar la fel de bine pot sa ii gaseasca si o alta utilizare care sa usureze productia de arme, sau sa micsoreze timpi de productie la arme / trupe pe masura ce se creste nivelul castelului, mai ales ca aceasta crestere nu se face peste noapte , nu este deloc usoara.
Mi se pare explicatia data de dezvoltatori nefondata....este exact ca si cu aventurile de basm unde cumperi magnifica cu boabe......acelasi dezavantaje creaza si aventurile de basm fata de cei care nu fac aceste aventuri doar fiindca unii le fac si altii nu.....2k populatie(adica populatia a 4 magnifice) eu cred ca nu crea dezechilibru ci din contra stimula....multi cel putin incercau sa joace primele lv-uri si isi dadeau seama si cum este acest sistem.....ducem munca de lamurire macar sa incerce pe test jucatorii si nici nu vor sa auda.....e ca in proverbul romanesc., "e greu pana ii dai de gust"....acesta a fost scopul propunerii.
E decizia lor si asta este, .... si cred ca si tie BB_Imtia nu-ti este pe plac acest raspuns ......sa speram totusi ca vor face PvP mai motivant, atractiv pt mine este dar nu de aceeasi parere sunt multi jucatori de pe acest server.
BB_Imtia
02.07.2015, 16:10
Salut rdd77&angiluk,
Introducerea oricărei funcții a Castelului (în afara de cea pur decorativă) ar dezechilibra balanța jocului.
Știu că aveți din start dezavantajul populației, rdd77, dar până la urmă veți avea o clădire frumoasă în plus, spre deosebire de cei care nu joacă PvP.
Știu că voi amândoi jucați PvP, însă dacă se va introduce o altă funcție decât cea decorativă pentru castel, vor fi destul de mulți jucători ce nu joacă PvP ce se vor plânge de acest avantaj de care ei nu ar beneficia.
Spor la joc :)
BB_Imtia
Pai e simplu ...vor sa beneficieze sa puna mana sa se chinuie sa il faca.
In alta ordine de idei ar mai fi o problema. Limita de resurse colectate de 2000 este prea mica in conditiile in care se dau si bonusuri bunicele pe masura ce se avanseaza in lvl.
http://prntscr.com/7o2eyg
Dupa cum se poate vedea numai cu un bonus de 5% , o singura colonie sare de 800 unitati produse .... Pe 6h ... se poate sari lejer de 2k unitati adunate si nu prea mai e interesant cand mai si pierzi resursele.
Toate sugestiile si propunerile trimise se noi au scopul de a face jocul cat mai atractiv si a-i face pe cei cu vechime sa joace in continuare si asta se realizeaza prin crearea de noi provocari, iar pentru cei noi sa devina cat mai facil si captivant, cu o paleta variata de optiuni. Pentru nivelele inferioare este imperios necesar sa fie ajutati cu resurse. Eu propun ca anumite aventuri sa se poata face nunai de anumite nivele , iar , daca ai depasit acest stadiu sa nu le mai poti face , sau sa nu mai primesti nici un bonus de final. In felul asta pot fi introduse in loot-uri armele pentru cei cu nivele mici.
Am observat la clasamente si anume pe cel de eficienta o neechitate fata de celelalte clasamente........se fac expeditii mici in care se prind colonii in care nu este aparare pusa si automat se castiga eficienta f mare......dupa care nu mai fac expeditii si raman cu acea eficienta ridicata......mi se pare corect ca sa se remedieze aceasta problema si sa fie luat in calcul eficienta dupa 5 expeditii facute in care sa fie obligatoriu sa cuceresti in astea 5 expeditii si colonii medii si mari....si at ar fi echitabil acest clasament.
BB_Imtia
14.07.2015, 15:30
Salut,
Limita de resurse colectate de 2000 este prea mica in conditiile in care se dau si bonusuri bunicele pe masura ce se avanseaza in lvl.
De acord. Voi reveni cu informații.
Eu propun ca anumite aventuri sa se poata face nunai de anumite nivele , iar , daca ai depasit acest stadiu sa nu le mai poti face , sau sa nu mai primesti nici un bonus de final. In felul asta pot fi introduse in loot-uri armele pentru cei cu nivele mici.
Înțeleg că dorești ca cei mici în nivel să fie ajutați cu arme, însă ideea e destul de problematică din 2 motive:
1) Nu este corect ca unei categorii de jucători (celor de nivel mare) să le fie interzis accesul la anumite caracteristici din joc.
2) Dacă s-ar da arme în loot, ar exista problema înmulțirii conturilor multiple (de nivel mic) doar pentru a transfera armele (fiind valoroase) pe contul principal.
În plus, cred că sunt destule aventuri, cum ar fi Călare, ce favorizează jucătorii de nivel mic, iar care pentru cei de nivel mare nu prea mai prezintă interes. Deci delimitarea vine oarecum natural. Călare (dacă tot am luat exemplul acesta) îi favorizează cu XP pe cei mici, dar nici celor mari nu le este interzis să joace această aventură.
sa fie luat in calcul eficienta dupa 5 expeditii facute in care sa fie obligatoriu sa cuceresti in astea 5 expeditii si colonii medii si mari....si at ar fi echitabil acest clasament.
Cred că este creat în felul acesta pentru a-i încuraja pe cei care tocmai au început să joace PvP. Nu trebuie să le îngreunăm situația prea mult.
Spor la joc :)
BB_Imtia
Parerea mea este ca nu ii ajuta deloc pe cei care au inceput PvP.
Nu am vrut sa detaliez in postarea precedenta dar voi arata acum ca eficienta mare se poate face prin mici trucuri si artificii intre juctorii de pe acelasi server si breasla de a nu-si pune aparere, scopul fiind sa atinga o eficienta f mare. Cine atinge eicienta de peste 8 acolo nu mai e pura intamplare si mai ales respectivul chiar stie sa joace fff bine folosind block-uri de doar 3 unitati si folosind garda pe cea mai inificenta unitate de talhari ca atac normal care este tot un block pina la urma dar cu pierderi maxim la jumatate fata de un atac normal.
http://prntscr.com/7snxm6
Pe acest clasament mondial vei vedea ca pe locul 1 si 3 sunt 2 jucatori de pe acelasi server si breasla fiecare avand doar un nr f mic de unitati invinse care echivaleaza doar unei colonii mici cucerite. Nu se poate ajunge acolo decat daca nu pui armata in aparare iar secretul de a face eficienta f mare este f simplu.....calculezi nr de trupe inamice in acea colonie si imparti la nr de unitati pierdute.....daca nu te incadrezi in eficienta dorita anulezi expeditia iar acea expeditie nu va fi luata in calcul la eficienta ca sa nu mai zic ca la anularea expeditiei nu se pierde xp-ul si punctele de bravura.....se pierde doar loot-ul care oricum nu are nici o valoare, ei ramanand in top pina la sfarsitul lunii si fac xp cucerind doar colonii necucerite.............. deci oricum ar fi pot spune ca mai degraba incurajeaza jucatorii spre a face mici artificii decat sa-i incurajeze pe cei care doar ce s-au apucat de PvP :)
Chiar nu este echitabil acest clasament si pot spune ca ii dezavantajeaza pe cei care fac expeditii in mod frecvent, ....si nu vad de ce propunerea mea ar fi in dezavantajul celor care doar ce s-au apucat de PvP.....nu ai cum sa intri fara experienta nici macar in topul de pe serverul de joc, la cel mondial sansele sunt aproape spre zero raportat la miile de jucatori pe plan mondial.
Am inca o propunere: introducerea coloniilor de salpetru.
Stiu ca reactia va fi negativa doar la citirea cuvantului "salpetru " existand aversiune pt respectiva resursa din vremuri imemoriale; dar inainte da blama ideea faceti cateva calcule. Cat salpetru este necesar pt a fabrica un tun, cat salpetru va este necesar pentru a face scenariul "Bogatiile muntilor" si sa va uitati putin la looturile din aventuri ( in general salpetru este la jumatate ca valoare comparativ cu titanul, resursa destul de urmarita acum in colonii si care totusi se utilizeaza doar la arme ).
Asta am vrut si eu sa propun dar mi-am dat seama ca o data cu nivelul 20 XP la expeditii se extinde bazinul de resurse si cred ca vor aparea noi colonii cu alte resurse....sper ca asta inseamna extinderea bazinului de resurse. Daca nu este ceea ce cred eu este f bine venita propunerea ta.
Se poate sa primim raport de lupta si cand cucerim colonii neocupate ? Ar fi util pt noi pt aprecierea globala a pierderilor.
In momentul de fata primim rapoarte de lupta cand cucerim colonii ocupate.
BB_Imtia
20.08.2015, 07:18
Am inca o propunere: introducerea coloniilor de salpetru.
Salut,
Am transmis de mult propunerea ta (de când ai postat-o aici), dar încă aștept o confirmare de la dezvoltatori. Între timp, după cum ai aflat, vor fi zăcăminte de salpetru pe noile insule. Lucrul acesta va rezolva problema, cel puțin parțial. :)
Se poate sa primim raport de lupta si cand cucerim colonii neocupate ? Ar fi util pt noi pt aprecierea globala a pierderilor.
In momentul de fata primim rapoarte de lupta cand cucerim colonii ocupate.
Și ideea aceasta am transmis-o. Încă nu e sigur, dar este probabil ca această îmbunătățire să fie implementată odată cu versiunea în care se va mări nivelul (deci la sfârșitul lui septembrie, octombrie). Voi reveni cu o confirmare, odată ce voi posta Jurnal de schimbare al versiunii! ;)
Mersi pentru sugestii!
BB_Imtia
Powered by vBulletin® Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Traducere vBulletin® în Română roStyles Design LLC