BB_Imtia
14.11.2014, 15:22
Colonii și PvP - Jurnal de dezvoltare - Informații despre noile Colonii / mod PvP.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/header.jpg
Noul mod Colonie (incluzând PvP) aduce o mulțime de noi caracteristici în "The Settlers Online".
Prima iterație va fi disponibilă joi, 27 noiembrie.
Cel mai important lucru: Nu vă îngrijorați - insulele voastre vor rămâne în siguranță!
PvP nu va afecta insula mamă. Este o caracteristică opțională.
Care sunt caracteristicile noi?
Un nou mod PvP (Cucerirea Coloniilor)
Un sistem de luptă nou și interactiv (doar pe insulele Colonie)
Adunarea de resurse prin cucerirea Coloniilor
Hărți de Colonie generate automat
Hărți de Colonie PvP cu apărări ale jucătorului
Noi clădiri, generali, unități și articole
Puncte de bravură: Recompensă pentru cucerirea insulelor colonie ocupate de jucători;
Pot fi folosite pentru a obține articole pentru modul Colonie(de ex. apărări speciale, unități, etc.)
Modul Colonie este introdus odată cu noul Sistem de luptă: Însă noul sistem este folosit doar pe insulele Colonie.
Prin urmare, sistemul curent va rămâne neschimbat.
Cu toate acestea, vor fi anumite schimbări. Lista acestora o găsiți aici (http://forum.thesettlersonline.ro/threads/1426-Colonii-%C8%99i-PvP-Jurnal-de-dezvoltare?p=7143&viewfull=1#post7143).
Ce anume se schimbă mai exact?
Sistemul de luptă curent va fi rebalansat și optimizat, dar mecanica jocului va rămâne neschimbată.
Caracteristica nouă "Colonii" se bazează pe un nou Sistem de luptă adițional. PvP este parte a "Coloniilor".
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_11_DD-Colonies/header_int/RO_header_colonies.png
Să începem cu o prezentare generală a noii caracteristici Colonie.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_expislands_sp/pvp_teaser.jpg
Coloniile sunt insule speciale de aventură ce pot fi găsite trimițând exploratorii în căutări.
Ele trebuie să fie cucerite, pot fi apărate și pot fi furate de alți jucători.
Academia de luptă și Armurăria sunt folosite pentru a produce noile unități și armele acestora
6 tipuri noi de arme și 7 tipuri noi de unități pot fi produse cu aceste noi clădiri
Pentru a ajusta insula mamă pentru noile lanțuri de producție, va fi introdusă temporar mutarea clădirilor fără niciun cost
Taberele tâlharilor și poziția acestora pe insulele Colonie sunt generate aleator. Este posibilă cucerirea unei noi insule de aventură Colonie sau atacarea uneia existente care aparține unui alt jucător. După ce o insulă Colonie este cucerită, apărările pot (și trebuie :p) construite. O insulă este în siguranță de la atacul altor jucători până când butonul "Transformă în Colonia mea" este declanșat și confirmat. Cu toate acestea, nu va produce nicio resursă până în acel moment.
După transformarea unei insule ca și Colonie și confirmarea avertismentului, apărările nu pot fi ajustate și nu mai poate fi vizitată de proprietar. Producția recompenselor va începe. Va urma o perioadă de pauză pentru a vă asigura că noua Colonie nu poate fi furată imediat. În timpul primelor 12 ore insula nu poate fi atacată de alți jucători. Apărările sunt reconstruite automat.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/UI_mockup.jpg
Sistemul de luptă adițional (în modul Colonie)
Sistemul de luptă curent va rămâne neschimbat. Vor fi totuși anumite schimbări, dar mecanica va rămâne la fel. Noul Sistem de luptă va fi adițional și disponibil doar pe insulele Colonie.
Așa cum a fost menționat anterior, noul sistem va fi constituit din multe articole noi. Pentru prima oară jucătorii pot influența lupta în mod direct. Fiecare luptă poate fi vizualizată în timp ce se petrece pe hartă. De asemenea este posibil schimbarea tipului unității ofensive în timpul luptei.
Fiecare tip de inamic trebuie atacat cu tipul de unitate corespunzător, de ex. Cavaleria atacă Arcașii, Arcașii aduc cele mai multe daune infanteriei etc. Taberele de tâlhari și Mareșalii pot purta diferite tipuri de unități. În timpul unei bătălii, tipul unității ofensive poate fi schimbat; schimbarea va avea loc doar după ce una din unitățile de luptă anterioare a fost înfrântă (și următoarea în linie este pregătită).
Pentru prima dată, Blocarea va fi o tactică oficială și 4 unități de blocare speciale (3 x "Greu", 1 x "Special") sunt introduse odată cu noul Sistem de luptă.
Așa arată câmpul de luptă:
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/fight_battlefield_2.jpg
1) Câmpul de luptă
Unitățile albastre sunt ofensive, iar cele roșii sunt cele defensive.
În ambele tabere grupările reprezintă numărul unităților ce momentan se luptă.
Numărul roșu deasupra grupărilor este un indicator pentru cât de multe daune a suferit o grupare.
2) Selectarea unităților
Centrul acestei piese indică tipul unității ce va fi folosită în runda următoare.
Făcând click pe ea se va deschide un meniu circular pentru a alege următorul tip de unitate din unitățile pe care generalul le duce.
3) Unitățile inamice
Indică ce tip de unitate atacă și ce tip de unitate va urma.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/header.jpg
Noul mod Colonie (incluzând PvP) aduce o mulțime de noi caracteristici în "The Settlers Online".
Prima iterație va fi disponibilă joi, 27 noiembrie.
Cel mai important lucru: Nu vă îngrijorați - insulele voastre vor rămâne în siguranță!
PvP nu va afecta insula mamă. Este o caracteristică opțională.
Care sunt caracteristicile noi?
Un nou mod PvP (Cucerirea Coloniilor)
Un sistem de luptă nou și interactiv (doar pe insulele Colonie)
Adunarea de resurse prin cucerirea Coloniilor
Hărți de Colonie generate automat
Hărți de Colonie PvP cu apărări ale jucătorului
Noi clădiri, generali, unități și articole
Puncte de bravură: Recompensă pentru cucerirea insulelor colonie ocupate de jucători;
Pot fi folosite pentru a obține articole pentru modul Colonie(de ex. apărări speciale, unități, etc.)
Modul Colonie este introdus odată cu noul Sistem de luptă: Însă noul sistem este folosit doar pe insulele Colonie.
Prin urmare, sistemul curent va rămâne neschimbat.
Cu toate acestea, vor fi anumite schimbări. Lista acestora o găsiți aici (http://forum.thesettlersonline.ro/threads/1426-Colonii-%C8%99i-PvP-Jurnal-de-dezvoltare?p=7143&viewfull=1#post7143).
Ce anume se schimbă mai exact?
Sistemul de luptă curent va fi rebalansat și optimizat, dar mecanica jocului va rămâne neschimbată.
Caracteristica nouă "Colonii" se bazează pe un nou Sistem de luptă adițional. PvP este parte a "Coloniilor".
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_11_DD-Colonies/header_int/RO_header_colonies.png
Să începem cu o prezentare generală a noii caracteristici Colonie.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_expislands_sp/pvp_teaser.jpg
Coloniile sunt insule speciale de aventură ce pot fi găsite trimițând exploratorii în căutări.
Ele trebuie să fie cucerite, pot fi apărate și pot fi furate de alți jucători.
Academia de luptă și Armurăria sunt folosite pentru a produce noile unități și armele acestora
6 tipuri noi de arme și 7 tipuri noi de unități pot fi produse cu aceste noi clădiri
Pentru a ajusta insula mamă pentru noile lanțuri de producție, va fi introdusă temporar mutarea clădirilor fără niciun cost
Taberele tâlharilor și poziția acestora pe insulele Colonie sunt generate aleator. Este posibilă cucerirea unei noi insule de aventură Colonie sau atacarea uneia existente care aparține unui alt jucător. După ce o insulă Colonie este cucerită, apărările pot (și trebuie :p) construite. O insulă este în siguranță de la atacul altor jucători până când butonul "Transformă în Colonia mea" este declanșat și confirmat. Cu toate acestea, nu va produce nicio resursă până în acel moment.
După transformarea unei insule ca și Colonie și confirmarea avertismentului, apărările nu pot fi ajustate și nu mai poate fi vizitată de proprietar. Producția recompenselor va începe. Va urma o perioadă de pauză pentru a vă asigura că noua Colonie nu poate fi furată imediat. În timpul primelor 12 ore insula nu poate fi atacată de alți jucători. Apărările sunt reconstruite automat.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/UI_mockup.jpg
Sistemul de luptă adițional (în modul Colonie)
Sistemul de luptă curent va rămâne neschimbat. Vor fi totuși anumite schimbări, dar mecanica va rămâne la fel. Noul Sistem de luptă va fi adițional și disponibil doar pe insulele Colonie.
Așa cum a fost menționat anterior, noul sistem va fi constituit din multe articole noi. Pentru prima oară jucătorii pot influența lupta în mod direct. Fiecare luptă poate fi vizualizată în timp ce se petrece pe hartă. De asemenea este posibil schimbarea tipului unității ofensive în timpul luptei.
Fiecare tip de inamic trebuie atacat cu tipul de unitate corespunzător, de ex. Cavaleria atacă Arcașii, Arcașii aduc cele mai multe daune infanteriei etc. Taberele de tâlhari și Mareșalii pot purta diferite tipuri de unități. În timpul unei bătălii, tipul unității ofensive poate fi schimbat; schimbarea va avea loc doar după ce una din unitățile de luptă anterioare a fost înfrântă (și următoarea în linie este pregătită).
Pentru prima dată, Blocarea va fi o tactică oficială și 4 unități de blocare speciale (3 x "Greu", 1 x "Special") sunt introduse odată cu noul Sistem de luptă.
Așa arată câmpul de luptă:
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_09_25_SP_PvP/fight_battlefield_2.jpg
1) Câmpul de luptă
Unitățile albastre sunt ofensive, iar cele roșii sunt cele defensive.
În ambele tabere grupările reprezintă numărul unităților ce momentan se luptă.
Numărul roșu deasupra grupărilor este un indicator pentru cât de multe daune a suferit o grupare.
2) Selectarea unităților
Centrul acestei piese indică tipul unității ce va fi folosită în runda următoare.
Făcând click pe ea se va deschide un meniu circular pentru a alege următorul tip de unitate din unitățile pe care generalul le duce.
3) Unitățile inamice
Indică ce tip de unitate atacă și ce tip de unitate va urma.