Subiect închis
Rezultate 1 la 2 din 2

Subiect: Jurnal de schimbare - 16 octombrie 2014

  1. #1
    Former Team member
    Data înscrierii
    01.01.1970
    Posturi
    0

    Jurnal de schimbare - 16 octombrie 2014


    Jurnalul de dezvoltare de Halloween din forumul nostru oficial oferă mai multe detalii despre eveniment. Vă invităm să aruncați o privire acolo. Acest jurnal de schimbare fiind sumar, nu acoperă toate detaliile evenimentului.

    HALLOWEEN: POTENȚĂRI
    • Blestem: Creează o sferă de întuneric în jurul clădirii și îi oprește producția (de asemenea face clădirea ne-potențabilă)
    • Descântec: Îndepărtează un efect de întuneric de pe o clădire și îi sporește producția
    • Strigoi: Sporește producția unui spațiu de muncă până la 400%
    • Dl Myers: Sporește viteza de recrutare la cazarmă până la 400%
    • Frank și Stein: Adaugă 1000 unități de marmură unui zăcământ de marmură

    HALLOWEEN: DOVLECI
    Dovlecii sunt resursa evenimentului. Pot fi obținuți astfel:
    • Lan de dovleci: Lanuri care produc dovleci (resursa evenimentului)
    • Potențările "Țipătul strigoiului" și "Urletul vârcolacului": Sporesc producția unui lan de dovleci
    • Dovleci de colecție: Dovleci colectabili pot apărea pe insula voastră
    • Aventurile normale, mici și cooperative, Raiduri Monumentale: Pentru o listă completă, accesați Jurnalul de dezvoltare

    HALLOWEEN: CLĂDIRI
    • Școala sătească: Mărește procesul de atragere de coloniști noi în satul vostru
    • Siloz: Reumple lanurile de grâu
    • Depozit avansat: Un depozit special care oferă de 3x mai mult spațiu pentru resurse decât unul standard
    • Crescătorie de pești: O nouă clădire ce produce pește fără a fi nevoie de zăcământ
    • Decorații: Anumite articole decorative vor fi disponibile
    • Nivelul 6 de upgradare pentru Moară și Brutărie

    HALLOWEEN: GOLEM
    • De la nivelul 1 la nivelul 18: Apare Golemul de piatră, însă nu poate fi combătut
    • De la nivelul 19 la nivelul 25: Apare Golemul de piatră
    • De la nivelul 26 la nivelul 35: Apare Golemul măreț
    • Nivelul 36+ : Apare Golemul Antic
    • Nivelul 19 este cerința de nivel pentru a înfrânge Golemul
    • Un nou Golem va apărea la o zi după ce ultimul a fost înfrânt
    • Fiecare tip de Golem poate fi distrus folosind o potențare specifică
    • Potențările pentru Golem pot fi produse în Casa de aprovizionare

    HALLOWEEN: ALTELE
    • Mortar: Necesar pentru a upgrada anumite clădiri la nivelul 6
    • Generalul Îngerul Morții: General special
    • Eliot, Maestrul Dovlecilor: Vă va aloca anumite misiuni
    • Strigoi: Animalele de pe insula voastră vor fi înlocuite cu strigoi
    • Muzica: Fundalul muzical va fi schimbat în timpul evenimentului de Halloween
    • Grafica: Anumite caracteristici grafice vor fi modificate, inclusiv logo-ul și ecranul de încărcare
    • Cutie misterioasă ce oferă 1 aventură aleatoare (cu o șansă de a obține dovleci în recompensă)

    Puteți să lăsați feedback-ul vostru legat de acest jurnal de schimbare aici.

    Colonizare plăcută,
    Echipa The Settlers Online
    Ultima modificare făcută de BB_Imtia; 10.10.2014 la 13:46.

  2. #2
    Former Team member
    Data înscrierii
    01.01.1970
    Posturi
    0
    Dragi coloniști,

    În Jurnalul de dezvoltare au fost actualizate cerințele de nivel pentru Golemi. Tot acolo veți găsi o postare conținând cele mai frecvente întrebări legate de Golemi.

    Spor la colonizat,
    BB_Imtia

Subiect închis

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita posturile proprii

Ubisoft utilizează cookie-uri pentru a se asigura că dvs. beneficiați de cea mai bună experiență pe site-urile noastre. Prin continuarea utilizării acestui site, vă exprimați acordul cu privire la aceste cookie-uri. Găsiți mai multe informații în secțiunea politica de confidențialitate.