Subiect închis
Rezultate 1 la 2 din 2

Subiect: Jurnal de schimbare - 3 Februarie 2014

  1. #1

    Data înscrierii
    15.11.2012
    Posturi
    690
    Lume
    Limanul cu stejari

    Jurnal de schimbare - 3 Februarie 2014

    Jurnal de schimbare

    UN PERSONAJ NE-JUCĂTOR ŞI UN LANŢ DE PRODUCŢIE NOI
    • Au fost implementate un nou lanţ de producţie şi un nou personaj ne-jucător
    • Este accesibil tuturor jucătorilor cu nivel 45 minim

    CLĂDIRILE MONUMENTALE
    • Şantierul forestier monumental a fost implementat ca prima clădire din această serie
    • Acesta funcţioneaza precum un lanţ de producţie pentru diferite tipuri de lemn
    • Noua clădire poate fi obţinută de la Negustor
    Toate detaliile pe forum (Jurnalul de dezvoltare din 22 Octombrie 2013).

    NOUA INTERFAŢĂ A SISTEMULUI DE EMAILURI
    • Interfaţa sistemului de mailuri a primit un design complet diferit.
    Toate detaliile pe forum (Jurnalul de dezvoltare din 07 Noiembrie 2013).

    OPTIMIZAREA LANŢUTILOR DE PRODUCŢIE
    Au fost implementate câteva optimizări ale lanţurilor de producţie
    Toate informaţiile pot fi găsite în Jurnalul de dezvoltare corespunzător

    NOUA CUTIE MISTERIOASĂ
    • S-a adăugat Surpriza de Valentine a lui Buddy
    • Se poate achiziţiona de la Negustor, preţul este de 95

    REPARAREA BUGURILOR ŞI ALTE MODIFICĂRI
    • Accesarea garnizoanei imediat după mutarea acesteia va deschide meniul corespunzător
    • Reşedinţele plutitoare aflate în construcţie îşi pierdeau animaţia şi apăreau cu grafica finală după un refresh
    • Dacă există mai mult de 4 acţiuni la Cazarmă, anularea uneia nu va duce la un reload al celorlalte.
    Astfel, se va evita apăsarea accidentală a "completării instante".
    • Misiunea "Aproape de sat" apărea cu o iconiţă greşită, în Cartea misiunilor.
    • Mailul de confirmare la invitarea unui prieten apărea fără text
    • În ferestra de promovare, Ceaiul fierbinte de lămâiţă are o descriere corectă
    • Zona de plasare în anumite aventuri se poate folosi corect de către mai mulţi jucători simultan
    • Mai multe experimente stranii: Pre-vizualizarea bătăliei a fost reparată
    • A fost updatată descrierea aventurii tuturor Aventurilor Monumentale de Raid
    • Animaţiile coloniştilor care transporta carne sau apă au fost reparate

    Vă rugăm să nu uitaţi că aceasta este o versiune preliminară şi că varianta finală poate suferi mici modificări.

    Colonizare cu spor!

  2. #2

    Data înscrierii
    15.11.2012
    Posturi
    690
    Lume
    Limanul cu stejari
    Dragi colonişti,

    Odată cu updatarea versiunii programate pentru Februarie 2014, se vor implementa câteva modificări vizând lanţurile de producţie.
    Mai multe detalii găsiţi mai jos.
    • Retragerea resurselor necesare unui ciclu de producţie
      În prezent, resursele necesare se consumă la finalul ciclului de producţie. După implementarea schimbărilor, resursele vor fi retrase din depozit înainte ca ciclul de producţie să înceapă.

    • Îmbunătăţirea procesului de re-umplere a depozitelor
      În cazul în care nu a fost atinsă capacitatea maximă a depozitului, numărul de spaţii de lucru desemnate să-l reumple (ex. pădurari) va fi calculat în funcţie de numărul de unităţi de resurse ce pot fi re-umplute. De exemplu: capacitatea maximă a depozitului de lemn este de 25 de unităţi şi 24 din acestea sunt deja acolo, numai 1 pădurar va fi desemnat să le umple.

    • Adăugarea de resurse într-un depozit
      Resursele vor fi adăugate într-un depozit numai dacă încap în totalitate în acesta. Exemplu: dacă un spaţiu de lucru produce 5 unităţi de scânduri de stejar şi există spaţiu doar pentru 3 scânduri de stejar în depozit, nu se va adăuga niciuna. Producţia spaţiului respectiv de lucru va fi oprită până când se va crea spaţiu în depozit pentru toate bunurile produse.

    • Producţia unui spaţiu de lucru după un upgrade
      Când un spaţiu de lucru este updatat pe durata unui ciclu de producţie, după încheierea procesului de upgrade, va crea cantitatea "veche" de unităţi. Deja a consumat resursele necesare unui ciclu de producţie (corespunzătoare nivelului anterior de upgrade), prin urmare va produce cantitatea corespunzătoare de unităţi.

    • Desemnarea coloniştilor pentru a extrage bunuri din depozite
      Când un depozit este aproape golit de către un spaţiu de lucru (ex. tăietor de lemne), niciun alt spaţiu de lucru nu va trimite colonişti pentru a extrage din acest depozit. În schimb, celelalte spaţii de lucru vor căuta alte depozite. Nu vor mai exista colonişti care să se întoarcă fără bunuri.

    Comentariile voastre aici.

    Colonizare cu spor!
    BB_Yahsa
    Ultima modificare făcută de BB_Yahsa; 04.02.2014 la 13:16.

Subiect închis

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita posturile proprii

Ubisoft utilizează cookie-uri pentru a se asigura că dvs. beneficiați de cea mai bună experiență pe site-urile noastre. Prin continuarea utilizării acestui site, vă exprimați acordul cu privire la aceste cookie-uri. Găsiți mai multe informații în secțiunea politica de confidențialitate.